Aviseringar
Rensa alla

måla naket


Ämnesstartare

Vill måla en kvinnokropp bakifrån som ligger ned med lite tarantellor på sig. Sådär jätteoriginellt.

Saken är den att jag inte orkar klä av mig för att måla mig själv. Skicka bilder. Nu.


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Den var bra, fast bakifrån.

Fast man kanske kan improvisera också men har en känsla av att det skulle fejla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå på kroki... och kasta fram lite spindlar.
Dold text: Kanske inte helt populärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Gå på kroki... och kasta fram lite spindlar.

Meh, jobbigt att ta med sig sitt arbete ut från rummet. Kan jag lika gärna måla den kvinnan som jag har i minnet från förra lektionen. Fast det blir väl som mitt inlägg över.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Kan jag lika gärna måla den kvinnan som jag har i minnet från förra lektionen.

Blir väl annorlunda att måla av och att måla från minnet? Eller kanske inte om man är duktig...?
Äh du får väl porrsurfa lite bara. Spindlarna kan du väl rita dit ändå. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Blir väl annorlunda att måla av och att måla från minnet? Eller kanske inte om man är duktig...?

Jag fick lösa problemet själv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker på Lena när hon modellar för Kostos. Var mina favoritböcker som 12 åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Tänker på Lena när hon modellar för Kostos. Var mina favoritböcker som 12 åring.

huh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast nej, jag fixade det inte själv. Mina bilder blev fula. Vill ha en snyggare kropp som inte ser ut som en penis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Tänker på Lena när hon modellar för Kostos. Var mina favoritböcker som 12 åring.

[love][love]

Ont: Har inga bra bilder men om du kollar på lite mjukporr så hittar du säkert något.[wink][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Ont: Har inga bra bilder men om du kollar på lite mjukporr så hittar du säkert något.[wink]

Vart fasen hittar man mjukporr egentligen [tard] Har varit med om en enda fin porrfilm och då var det nästan helt mörkt på skärmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vart fasen hittar man mjukporr egentligen [tard] Har varit med om en enda fin porrfilm och då var det nästan helt mörkt på skärmen.

Vet ej, fråga wanking bc, han vet säkerligen.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Vet ej, fråga wanking bc, han vet säkerligen.[cool]


   
SvaraCitera