Aviseringar
Rensa alla

Male Edge - Penis förstorning


Ämnesstartare

http://www.maleedge.com/en/

Hej, den här produkten ser alvarlig ut, jag har hört om att penis förstoring pillar inte fungerar… jag undrade om denna produkt kan hjälpa till att förstora penisen. Är det nån som har använt produkten?
jag har 18cm kan jag förstora till 22 cm?


   
Citera
Ämnesetiketter

Bli nöjd istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR FOLK SÅ HÄR JÄVLA DUMMA PÅ RIKTIGT?


   
SvaraCitera

MEN VAD FAN. Inte ens jag ser anledningen till att förstora kukjäveln.[zzz]


   
SvaraCitera

Om det funkade så skulle alla killar ha använt en sådan där.
Samma sak med mirakelbantningsmetoder - om det fanns en som verkligen funkade så skulle du veta om det.

Ingen startar en tråd "funkar Alvedon mot huvudvärk" eftersom det är allmänt känt.

GET IT!?


   
SvaraCitera

Har inte provat men kan ändå säga att det inte kommer funka.


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

Dom har lärt sig göra snyggare hemsidor.


   
SvaraCitera

Arashxxx:

jag har 18cm kan jag förstora till 22 cm?

Har manligheten inga gränser? Herre gud.

Myksa:

Om det funkade så skulle alla killar ha använt en sådan där.

Fuck no. Är fullkomligt nöjd vad gäller storlek.


   
SvaraCitera

FÖRSTORA SJÄLVKÄNSLAN ISTÄLLET


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Dom har lärt sig göra snyggare hemsidor.

Precis min tanke också.

Till trådstartaren; den här sortens produkt finns under ett flertal olika namn: Andro penis enlarger är det första som jag kommer att tänka på. Deras effekt är omstridd men de verkar fungera för vissa. Dock är det ingen som har kunnat visa på några ökningar i storleksordningen 5-10 cm som vissa av dessa produkter hävdar (Male Egde anger en procentsats istället, vilket ger ett sken av seriositet).

Den enda seriösa studie av dessa produkter som jag har sett visade en ökning på i snitt 1 cm för patienter som bar denna anordning 6 timmar om dagen i 6 månader. Mitt minne kan svika mig när det gäller detaljerna, men huvuddragen och resultaten är någorlunda korrekta. Vissa av patienterna avbröt behandlingen eftersom den upplevdes alldeles för jobbig. Det största problemet med denna typ av anordning är (om man bortser från storleken) att de flesta har en slags "snara" av gummi/silikon som man lägger runt ollonet och sedan drar åt. Denna "snara" kan ge blåmärken och skavsår som inte är särskilt roliga.
En del mer avancerade anordningar utnyttjar undertryck (felaktigt kallat vakuum) för att hålla sträckningen. Dessa lider inte av problemen med blåmärkena, men istället får man vätskeansamlingar som kan leda till problem...

Sammanfattningsvis så är det ett förhållandevis dyrt sätt att få en marginell ökning om man orkar stå ut med att bära anordningen 6 timmar per dag (och du får absolut inte använda den när du sover, för då kanske du inte märker att det börjar göra ont förrän det är alldeles för sent).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul_Bus... det ser ut som att du är mest expert här, vet du om något bättre alternativ. t.ex Jelqing?

kan du länka mig någon bra sida för penisförstorning som är också accepterad av Sveriges sjukvård?


   
SvaraCitera

Ge upp bara. Vill du ha ännu större (varför du nu skulle vilja ha det) så är det nog operation som gäller.


   
SvaraCitera

Arashxxx:

jag har 18cm kan jag förstora till 22 cm?

Om du nu har 18 cm... så ska du inte förstora den. Lite information, vi tjejer är inte mer än 12-15 cm in så varför sträva efter att ha större?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hela saken ska inte gå in! hälften stannar ute... men större man har då är det lättare att föra in den första halvan + att man har mer kontroll över positionerna och det blir skönare med Oral [smile]


   
SvaraCitera