Aviseringar
Rensa alla

Malmö >>> Muslimska antisemiter låter sporthall bli tillfällig moské


Ämnesstartare

Buddah:

Jag gillar inte någon religion. Men ser inget fel i att hyra ut lokaler till utövandet av dem, så länge de betalar för sig.

Att inte hyra ut en lokal till en grupp människor på grund av deras tro är löjligt.

Religion för eller emot!?? Vad jag ifrågasätter är väl dels om det är rätt rent allmänt att hyra ut en sporthall till en sektreligion? Är det förenligt med svenskt tänkande, sedvana och lagstiftning att hyra ut en sportanläggning till en religion som är bl a kvinnokränkande? Se inläggen ovan i mitt egna inlägg?

I sin förlängning... är det lika acepterat att hyra ut en kyrka till sportevenemang?

qazedctgb:

fast det är ju ett jävligt syniskt sätt att se på saken. om brevik inte hade varit dum i huvudet och trott att muslimer är roten till allt ont och det är hans sak att ställa allt till rätta hade det heller inte hänt...

Cyniskt? Jovisst, jävligt cyniskt. Men verkligheten är nog dessvärre tusen gånger mer cynisk än vad både du och jag kan drömma om. Uttalandet...

nationaldemokrat:

Hade inte muslimerna befläckat Norge hade inte högerextremisten Anders Behring Breivik utfört det fruktansvärda dåd han gjorde.

...gjordes för övrigt av en hovrättsdomare eller en hovrättsledamot i Göteborg några dagar efter dådet så det är inte mina egna ord eller åsikt. Men jag förstår symboliken "orsak och verkan". På samma sätt som om en svårt psykiskt sjuk patient hade rymt från ett slutet psyk och utfört gärningen. Vem hade vi då skjutet skulden på? Den svårt psykiskt sjuka? Eller den slutna psykkliniken som bevisligen hade haft för dålig bevakning? Samma förhållande gäller ju i det här fallet. Hade inte Norge haft någon musliminvandring så hade med stor sannolikhet inte Anders utfört denna bestialiska handling. [mad]

Jag är för övrigt en mycket fridens individ. Skulle aldrig någonsin vilja skada en annan människa oavsett politisk eller religiös ståndpunkt. Är bra mycket bättre på att argumentera verbalt FÖR ett muslimfritt och utomeuropeiskt invandrarfritt Norden och Europa. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker vi ska skicka ut alla hatiska människor[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nationaldemokrat:

Vad jag ifrågasätter är väl dels om det är rätt rent allmänt att hyra ut en sporthall till en sektreligion? Är det förenligt med svenskt tänkande, sedvana och lagstiftning att hyra ut en sportanläggning till en religion som är bl a kvinnokränkande? Se inläggen ovan i mitt egna inlägg?

Enligt mitt tycke är alla religioner sekter. Varför skulle det inte vara enligt svensk lag att hyra ut en lokal till muslimer? Så länge de inte har för avsikt att begå olagliga handlingar i lokalen.

Skall man dra det så långt så finns det många man inte borde hyra ut lokal till. HBT-hatande kristna som exempel.

nationaldemokrat:

I sin förlängning... är det lika acepterat att hyra ut en kyrka till sportevenemang?

En kyrka är väl inte direkt lämpad för sportevenemang. En idrottslokal har större användningsområde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Får väl kicka boll någon annanstans den månaden då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEWSFLASH: typ alla muslimer i mellanöstern är semiter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smörarn:

NEWSFLASH: typ alla muslimer i mellanöstern är semiter.

nä lol
ENDAST

Araméer
Fenicier
Hebréer
Kananéer
Araber
Etiopier
Eritreaner
Assyrier
Dold text: /wikilista

är semiter oavsett tro

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr judar o araber. för att göra det lättare för er


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

nationaldemokrat:

Är det förenligt med svenskt tänkande,

Det är ju inte direkt förenligt med svenskt tänkande att neka en en grupp människor lokalen pga religion heller.. apropå vikten av demokrati som framhävdes i citaten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att på något sätt ta Anders i försvar men här är lite fakta om muslimerna, araberna och de utomeuropeiska invandrarna i Oslo vad beträffar våldtäkter. Kanske inte undra på att hatet växer mot muslimer, araber, negrer och folk från mellanöstern och afrika. [mad]

Källa: Norsk TV NRK (nyhetssändning) och ​ http://politisktinkorrekt.info/2011/05/26/invandrare-kraftigt-overrepresenterade-i-no​rsk-valdtaktsstatistik/

Invandrare kraftigt överrepresenterade i norsk våldtäktsstatistik

Den norska polisen presenterade i dag våldtäktsstatistik för 2010 i Oslo och trenden är klar: den genomsnittliga våldtäktsmannen är i 20-årsåldern och invandrare. Offret är norskt. Detta gäller dock samtliga våldtäkter – när det gäller överfallsvåldtäkter är gärningsmannen en icke-västlig invandrare i 100 procent av fallen, och så har det sett ut under de senaste fem åren. PI ser fram emot en utdragen (bort)förklaring från Lena Sundström & Co.

Man tror att det finns ett stort mörkertal bakom siffrorna och att bara omkring tio procent av våldtäkterna anmäls.

Enligt Oslopolisen ligger nya frigjorda sexualtrender bakom många av våldtäkterna i huvudstaden. Marianne Sætre har forskat på vad som ligger bakom de totalt 189 anmälda våldtäkterna under 2010.

En nedgång i antalet våldtäkter har dock skett under de senaste tio åren – trots att antalet anmälningar har ökat – eftersom befolkningen under samma period har ökat.

Enligt Oslopolisen spelar etnicitet en stor roll i de anmälda våldtäkterna. Den typiska gärningsmannen är invandrare och är i 20-årsåldern. Det typiska offret däremot är en norsk kvinna i samma ålder.

65 procent av alla de utpekade gärningsmännen har icke-norsk bakgrund. Några av dem är andra generationens invandrare och är födda och uppväxta i Norge medan andra är utländska medborgare.

70 procent av offren är norska och de allra flesta kvinnor.

20 procent av de förmodade gärningsmännen har afrikansk bakgrund och utgör den största etniska gruppen utöver norrmän, följt av Mellanöstern (15 procent) och Asien (14,5 procent).

Siffrorna säger dock inget om orsakerna till våldtäkterna. Polisen har emellertid tittat närmare på varför kvinnor våldtas, baserat på vad de uppgett i förhör.

Polisen vill nyansera bilden av en passiv kvinna och en brutal våldtäktsman.

I Oslo finns många olika subkulturer där de olika miljöerna kan uppvisa olika stor förståelse för var gränserna för en kränkning går. Även alkohol anges som en försvårande omständighet.

Överfallsvåldtäkter

Något som just Aftenposten dock inte tar upp är att då det gäller överfallsvåldtäkter är det fortfarande 100 procent invandrare som ligger bakom. Detta tas upp i dagens Dagsrevyen.

Tidigare har Oslopolisen konstaterat att samtliga gärningsmän gällande överfallsvåldtäkter under en treårsperiod varit invandrare. Nu har det alltså gått två år till och gärningsmännen förblir de samma.
Aftenposten censurerar?

Observera att Aftenposten har uppdaterat artikeln 23.04 och tagit bort stora delar av den ursprungliga informationen som bland annat handlade om just invandrares överrepresentation. Allt som finns i vårt inlägg stod dock där tidigare i dag. Kanske är norska medier inte mycket bättre än svenska trots allt.

Läs mer på: ​ http://politisktinkorrekt.info/2011/05/26/invandrare-kraftigt-overrepresenterade-i-no​rsk-valdtaktsstatistik/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nationaldemokrat:

Hade inte Norge haft någon musliminvandring så hade med stor sannolikhet inte Anders utfört denna bestialiska handling.

Du är seriöst dum i huvudet. Ursäkta det det mongot gjorde genom detta argument är ju rätt intelligensbefriat.

Du tror inte det finns ett samband med att invandringen och att Norge är med i NATO och dödar folk där nere. Dessutom är Norge rätt högervridet gällande invandring, borde väl passa er åskådning.

Riksmongo till nationalist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du tror inte det finns ett samband med att invandringen och att Norge är med i NATO och dödar folk där nere. Dessutom är Norge rätt högervridet gällande invandring, borde väl passa er åskådning.

Du har bevisligen missat Anders egen förklaring VARFÖR han gjorde det! Visserligen framförd via hans försvarsadvokat men i vart fall den officiella förklaringen till det hela.

Misstror du Norsk media (NRK)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vet varför invandrare generellt sätt alltid är överrepresenterade i kriminalstatistiken väl?

Det beror såklart på att de ofta har det så mycket sämre förutsättningar för att leva ett bra liv, när de måste fly från deras normala vardag och börja leva i ett annat land. De har det generellt sätt också väldigt mycket sämre ekonomiskt, vilket leder till mer desperation och kriminalitet, även för svenskar. Om man justerar siffrorna för detta så visar det sig att invandrarna är väldigt normala människor, och ligger precis i linje med hur en grupp svenskar med samma förhållanden skulle klara sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Enligt mitt tycke är alla religioner sekter. Varför skulle det inte vara enligt svensk lag att hyra ut en lokal till muslimer? Så länge de inte har för avsikt att begå olagliga handlingar i lokalen.

Huruvida alla religioner är sekter har jag svårt att uttala mig om. Däremot anser jag att islam borde totalförbjudas i Europa i vart fall. Enbart av den orsaken att den inte ligger i tiden så att säga, den är bakåtsträvande, kvinnoförnedrande mm. Islam skapar krav på sharialagar mm. Dessutom är islam en så pass sluten religion så vi svenskar har noll koll på vad egentligen muslimerna sysslar med där inne i sina moskéer. Förberedande till terrorbrott?

Om vi lämnar islam och muslimjävlarna åt sidan för ett tag. Tycker du även att andra sektreligioner som "Children of God" som har funnits i Sverige under namnet "Guds Barn" men som nu etablerat sig under namnet "Familjen" och som uppmanar till sex mellan (små)barn och föräldrar (pedofili) också borde få hyra en sportfall och utöva sina aktiviteter i?

Children of God aka Guds Barn och Familjen

Buddah:

En kyrka är väl inte direkt lämpad för sportevenemang. En idrottslokal har större användningsområde.

Självfallet! Det var väl mer för att dra det hela till sin spets.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Du vet varför invandrare generellt sätt alltid är överrepresenterade i kriminalstatistiken väl?

Det var just detta jag påpekade! JA! [sad]

Nonoton:

Det beror såklart på att de ofta har det så mycket sämre förutsättningar för att leva ett bra liv, när de måste fly från deras normala vardag och börja leva i ett annat land. De har det generellt sätt också väldigt mycket sämre ekonomiskt, vilket leder till mer desperation och kriminalitet, även för svenskar. Om man justerar siffrorna för detta så visar det sig att invandrarna är väldigt normala människor, och ligger precis i linje med hur en grupp svenskar med samma förhållanden skulle klara sig.

Eftersom det lyckligtvis än så länge finns fler genetiskt rena ariska svenskar i Sverige än vad det finns muslimer, araber och afrikaner så finns det följaktligen även fler "fattiga" svenskar än vad det finns "fattiga" muslimer, araber och negrer i landet. ok!?

Hur kan det då komma sig att araber och afrikaner är överrepresenterade i våldsbrottsstatistiken? Menar du att bara för att de är fattiga och saknar jobb så ger de sig ut och våldtar svenska tjejer? De borde väl hellre sitta i sina moskéer som byggts av svenska skattepengar och be till pedofilen Muhammed!


   
SvaraCitera