Aviseringar
Rensa alla

Malta i sommar?


Ämnesstartare

Nån mer som ska till malta i sommar? Är inte säker på om vi åker med STS eller EF, men ändå kul att veta om nån mer ska dit! Troligen i slutet av sommaren.. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Ja ska till Malta i början av juli, me EF 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det blir nog Malta 😉 Okej, vi ska dit.. 20/7 eller nått sånt 🙂


   
SvaraCitera

WilliamLund:

Nån mer som ska till malta i sommar? Är inte säker på om vi åker med STS eller EF, men ändå kul att veta om nån mer ska dit! Troligen i slutet av sommaren..

e der försent att anmäla sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja ska till malta med ef 28/6[smile]


   
SvaraCitera

jag ska dit 11 juli med sts. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska dit den 28/6 tror jag det var[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska dit på söndag med ef 🙂


   
SvaraCitera

jag åker den 11 juli med sts (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, vi ska dit den 20/7 (om en vecka) 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Kopierat inlägg av användaren bjorksofie från denna tråd. Citera gärna användaren bjorksofie vid svar på detta inlägg.

"Hej Sötnosar!

Jag ska till Malta 2010 på språkresa mes sts. Nån mer som ska dit ? 🙂 Jag åker 11/7 tror jag. Nån som varit där som kan berätta lite om sin resa? Vad man bör tänka på ?
[smile]
Hadebra

Pussar <3"

----------------------------------------------------------------

Kopierat inlägg av användaren josefin90 från denna tråd. Citera gärna användaren josefin90 vid svar på detta inlägg.

"Hej!
Jag ska till Malta den 13 september och ta en Cambrigeexamen med sts. Jag åker dit ensam och jag kommer att bo i dubbelrum i en värdfamilj. Någon som också åker till St. Julians i höst, lr har gjort det tidigare? Hur är det? Brukar familjerna vara bra? Hur tar man sig till skolan om man inte bor nära? Lär man sig mycket engelska? Pratar alla malteser bra engelska? Är det billigt?

Tacksam för svar!

/Jossan[smile]"

----------------------------------------------------------------

Kopierat inlägg av användaren nikkiii från denna tråd. Citera gärna användaren nikkiii vid svar på detta inlägg.

"Hej som rubrikten lyder. Vem skall till Malta den 21/9?? Jag skall dit i tre månader med sts. Åker ner den 20 sep. Skall bo i en lgh med några andra, som jag inte vet vilka de är. Vill bara höra lite om ni som har varit där och är över 18 år, hur var det? Hur bodde ni? är maten billig? Fick ni de kunskaper i engelskan som ni ville ha?"

----------------------------------------------------------------

Kopierat inlägg av användaren xoxo från denna tråd. Citera gärna användaren xoxo vid svar på detta inlägg.

"Sorry, här kommer en till Malta tråd.. [smile]
Men någon mer än jag som ska åka på Malta STS Free-Time 2+1?
Den kursen är ju speciell för man har ingen undervisning sista veckan. Snacka om sooft[bigsmile]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska troligen till Malta på språkresa sommaren -10 [smile] Verkar ju skitkul. Hoppas bara några kompisar också vill/får åka så jag inte behöver komma helt ensam ^^


   
SvaraCitera

Kopierat inlägg av användaren mimmimouse från denna tråd. Citera gärna användaren mimmimouse vid svar på detta inlägg.

"Hej på er allihop! Jag är en 14 åring från finland som nästa sommar skall åka 2 veckor på språkresa till Malta. Men jag skall åka från sverige, eftersom det är mycket billigare där.(hoppas det går?) NÅJA här kommer lite frågor. 🙂 :

* Är där bra shopping, dyrt?
* Är där varmt (inte kalltvarmt!) vatten?
* Hur får man välja hotell? Eller väljer man?
* Är EF's ledare hårda? hur stor är chansen att man får trevliga och ''lugna'' ledare?

Och berätta ALLLLLLT vad ni vet om malta språkresor. 🙂 är förresten femton när jag åker!
(Och någon annan som är på väg till malta nästa sommar? alltså 2010? Och i vilken månad, datum? ;)) Ni får vara snälla mot mig sedan, som kommer som enda finlandssvenska (högst antagligen) från sverige 😀 är inte säker på om det går att komma från finland till sverige, men får se. Åker gratis över till sverige eftersom pappa jobbar på Silja line. Nå? Svara nu så snabbt som möjligt. 🙂 bokar nästa vecka!"


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera