Aviseringar
Rensa alla

Målvikt 45 kg


Ämnesstartare

ska träna nu xd cya xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

ja tycker, låter inte som att du får i dig så mycket grönt

haha visst ;p ska nog byta 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill väl inte bli tjock 😮
CYA nu ska jag verkligen träna! CYA


   
SvaraCitera

pink_lover:

Om ni inte ger mig seriösa svar så tänker jag se på pro ana bloggar... spy upp allt vad jag äter...

Att hotas fungerar alltid![y]
Låter som du springer för långt och gör alldeles för många sit-ups. Tycker du ska hoppa mer hopprep och kanske varva med att hoppa lite hage också[smile]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

med fibrer som är bakat på surdeg eller knäckebröd, det är nyttigt och innehåller färre kalorier.

nej, det är en myt, per 100 gram är det oftast till och med mer kalorier. dock är det mer "mättande" och inte lika gott, så man inte äter lika mycket ^^ men det enda sättet det faktiskt är "nyttigt" på är att det är bra för tarmarna etc, men det har ju inget med vikten att göra[cute]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

nej, det är 1 stor myt, per 100 gram är det oftast till och med mer kalorier. dock är det mer "mättande" och inte lika gott, så man inte äter lika mycket ^^ men det enda sättet det faktiskt är "nyttigt" på är att det är bra för tarmarna etc, men det har ju inget med vikten att göra

Jaha, hade ingen aning om det. Var säker på att det var mycket nyttigare.. Kul att jag lärde mig något nytt! [smile]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Jaha, hade ingen aning om det. Var säker på att det var mycket nyttigare.. Kul att jag lärde mig något nytt! [smile]

Image


   
SvaraCitera
time
 time

Utan att veta vad din nuvarande vikt är kan nog ingen säga på rak arm om det är något du faktiskt KAN ändra på för att gå ner till din målvikt. Om du redan är normalviktig behöver du inte banta. Att säga att du ska kolla på pro-ana och spy upp maten är bara löjligt och inte överhuvudtaget konstruktivt.


   
SvaraCitera

45 kg är ju lite väl lite kanske. Men i vilket fall som helst tycker jag det är lite ungt att börja banta när man är 14, det luktar äs [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Att hotas fungerar alltid!
Låter som du springer för långt och gör alldeles för många sit-ups. Tycker du ska hoppa mer hopprep och kanske varva med att hoppa lite hage också

jag mst springa 5 km. jag ska springa snart blodomloppet. och det e 5 km..[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Att säga att du ska kolla på pro-ana och spy upp maten är bara löjligt och inte överhuvudtaget konstruktivt.

du är löjligt men det GÅR!... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är*


   
SvaraCitera

förstår ej vrf denna tråd ej är låst


   
SvaraCitera

lol ät inget alls för bättre effekt

OBS UPMANAR EJ T ÄS OSB


   
SvaraCitera

lol ät inget alls för bättre effekt

OBS UPMANAR EJ T ÄS OSB


   
SvaraCitera