Aviseringar
Rensa alla

Mamma


Ämnesstartare

jag visste inte vart denna tråd skulle ligga men här kommer det...
jag är en tjej på 15 år och 2010 blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. det hela börja i våras när en som jag ''kände'' dog bara 14 år gammal. sedan dog min scout ledare i cancer. sedan åkte min ''favorit gamling'' morfar in på ett hem för alzheimer sjuka. han kommer knappt ihåg mig längre. min moster fick cancer, min mormor fick cancer om allt detta inte vorde nog fick min mamma cancer. min mamma har alltid jobbar mycket, när jag var liten kunde hon vara borta i veckor i tex london och det har även hänt att hon jobbat mer än 24h i sträck men när hon kom hem var det desto bättre. tänk att hon kan vara borta föralltid innom kort. min älskade mamma[love]

vill du nu skriva något om ditt 2010 så varsågod[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

TheFrostiz:

vill du nu skriva något om ditt 2010 så varsågod[wink]

vad konstig den där meningen ser ut i förhållande till allt annat...


   
SvaraCitera

blev lite ledsen sen så förstörde

TheFrostiz:

[wink]

stämningen..


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

blev lite ledsen sen så förstörde
TheFrostiz: [wink]

stämningen..

TheFrostiz:

jag visste inte vart denna tråd skulle ligga men här kommer det...

Hemsk historia. Du får en cyberkram genom internetvågorna [love]


   
SvaraCitera

what kaka said typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Hemsk historia. Du får en cyberkram genom internetvågorna

tack [love]

till ni förvirrade:
jag ville bara skriva av mig lite om mitt liv då jag har det lite jobbigt just nu och då vill jag inte dra ner andra så om ni hade ett toppen år kan ju ni skriva om det och det skulle bara göra mig gladare, där av ingen deppig gubbe...

och för att skriva om något positivt:
jag var på konfaläger i sommras och hade nog den bästa sommarn hittills i mitt liv. jag har blivit hyffsat sams/ bättre vän med det som jag bråkat/ glidit ifrån. jag vet vilken linje jag vill gå på gymnasiet. jag har träffat massa sköna människor. jag vågar mer och bryr mig inte lika mycket om vad alla andra ska tycka. [smile]


   
SvaraCitera

TheFrostiz:

jag vet vilken linje jag vill gå på gymnasiet. jag har träffat massa sköna människor. jag vågar mer och bryr mig inte lika mycket om vad alla andra ska tycka.

[smile][y]


   
SvaraCitera

Massa kramar till dig [love]

Jag hoppas att du kollar dig ofta för cancer eller i alla fall när du kommer bli äldre, tråkigt när det går i släkten sådär.


   
SvaraCitera