Aviseringar
Rensa alla

mamma behandlar kusin som hennes barn


Ämnesstartare

Min mamma hon behandlar mina kusiner som hennes barn och behandlar mig som ett skräp. När mina kusiner flyttade hos oss så ändrades hon. Hon ger mig arga blickar, snackar skit om mig till hennes syskon och mina kusiner. Hon hatar mig! Hon brukar alltid fråga hur muna kusiner mår och behandla dem som änglar. Men inte mig. Jag är en främling i hennes ögon. Vafan är det för fel på henne? Vilken mamma gör så mor sitt barn. Jävla skit. Hon har fått mina kusiner att hata mig. Pappa vill flytta. Om han gör det ska jag flytta med honom. Hatar det här jäkla hemmet. 


   
Citera
Ämnesstartare

Hon ljög en gång att jag  slog henne. Jag blev arg och kastade ett glas på golvet och hon trodde att jag ville göra det på henne. Nu tror hela min familj att jag är en misshandlare och galen. JÄKLA SKIT! VAD ÄR DET FEL PÅ HENNE HON ÄR INTE NORMAL STÖRSTA LÖGNAREN!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nämen gud nu så orkar jag inte mer. Vilket helvete! Hon skrek nyss att jag inte får komma in i hennes rum och kastade en kudde på mig. Hon kallade mig för galen bitch. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKA ALDRIG SNACKA MED MINA KUSINER. DE SKRATTAR ÅT MIG VILKA IDIOTERGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FUCKING LIV ÅÅÅÅÅÅHHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska skrika jätte högt på alla så att de förstår vilka idioter dem är


   
SvaraCitera
time
 time

Har du någon du kan prata med om det här? En lärare du tycker om och litar på, vänner, din pappa(?), en skolkurator? Det finns många olika ställen som kan ge dig stöd i din vardag och hjälpa dig och alla professionella du vänder dig till har total tystnadsplikt och får inte berätta för din mamma att du varit där och pratat med dem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag har en kurator men hon kommer tjalla för mamma vad jag sagt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kommer också tjalla för lärarna om mina problem


   
SvaraCitera
time
 time

salmisalami:
Ja jag har en kurator men hon kommer tjalla för mamma vad jag sagt 

Det får inte din kurator göra. Då begår hon ett tjänstefel och du kan anmäla henne för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner inte mig trygg med kuratorn... jag och pappa är bästa vänner och pratar om allt men just detta vågar jag inte prata om


   
SvaraCitera

Anmäl din morsa till socialen. Detta är inte godtagbart


   
SvaraCitera
time
 time

salmisalami:
Jag känner inte mig trygg med kuratorn... jag och pappa är bästa vänner och pratar om allt men just detta vågar jag inte prata om

Du kan alltid vända dig till ungdomsmottagningen i din stad, det kostar ingenting och där är det också total tystnadsplikt som gäller. =) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte gå dit ensam och har ingen att gå med. Jag känner ingen.


   
SvaraCitera
time
 time

salmisalami:
Vill inte gå dit ensam och har ingen att gå med. Jag känner ingen.

Nu vet jag inte var du bor men om vi bor nära kan jag gå med dig! 


   
SvaraCitera