Aviseringar
Rensa alla

mamma kallade mig slyna bl.a ..


Ämnesstartare

ville till min pojkvän men fick inte för jag är sjuk o går på pencillin men är bättre nu, så sa hon bara: "men åk då ungjävel så det blir lugnt i huset nån gång" men vågade inte iaf , är för snäll för det .. så började jag gråta, så skrek hon bara "men sa ju att du fick , sluta lipa då jävla slyna" ..
säger man så till sitt barn? ... vill dra till han ändå men är för snäll för det ........ trivs inte nu precis kan jag säga [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

lemuu:

men sa ju att du fick , sluta lipa då jävla slyna" ..

ska du dra hemifrån för att din mamma kallade dig slyna????[no-no]
du är ju bortskämd! finns folk med värre problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dåligt av henne men tänk på dina föräldrar, behöva stå ut med dig dag ut och dag in


   
SvaraCitera

Hon har rätt att kalla dig vad hon vill och du förtjänade antagligen lite glåpord från din omtänksamma moder.
Du felar antagligen varje dag och får din moder att bli vansinnig, det enda felet din moder gjorde var att föda dig.. vem är det egentligen som är boven i dramat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men håll käften med era idiotsvar.. jag har ocd och har plågats genom det, det handlade inte ens om bortskämdhet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

jag har ocd och har plågats genom det

Jag med. Men min mor älskar mig [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glassbil:

finns folk med värre problem.

knappt vad vi gått igenom tillsammans tror jag..... ni skulle bara veta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djuret:

Men min mor älskar mig [love]

kul för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visste jag inte skulle skrivit här.. de enda man får är skit när man redan mår dåligt. moderatorer, jobba lite kanske? eller kan jag gärna bli en igen här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har ju oliver åtminstone...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

låt klorofyl döda henne

HAHAHAHAHA [bigcheers]

OnT: Nej jag tycker verkligen inte att man får säga så till sitt barn [shake] Låter rätt onödigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glassbil:

vill du kanske att jag ska gå o hyra en vit häst och rustning o sedan rida hem till dig o göra allt bra igen?[no-no]

jepp [smile]

sculptura:

Du har ju oliver åtminstone...

ja som tur e iaf ..

Melinka:

OnT: Nej jag tycker verkligen inte att man får säga så till sitt barn [shake] Låter rätt onödigt..

mjo precis


   
SvaraCitera

Fan vilken hemsk mamma. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Fan vilken hemsk mamma. [sad]

tycker inte det annars men när hon skriker det o fitta som hon gjort förr så....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glassbil:

ok! är på väg nu kolla ut genom fönstret vid gryningen [love][love][love][love][love][love][love][love]

[love]


   
SvaraCitera