Aviseringar
Rensa alla

Mamma kyss 13 årig pojke


Ämnesstartare

38 kvinnor kysser hennes barn på läpparna


   
Citera
Ämnesetiketter

Fattar inte


   
SvaraCitera

Har din Mor aldrig gett dig en puss? 
Stackars


   
SvaraCitera

Instruktioner oklara, råkade slå ett barn.


   
SvaraCitera

Va?


   
SvaraCitera

Nää


   
SvaraCitera
mynona

Ska ignorera stavningen: en "kyss" (öppen mun)  för mig är sexuell, men en "puss" (sluten mun) är det inte. Puss går bra, men det tillhör familjer där det är naturligt med sådana fysiska ömhetsbetygelser, i min familj skulle det vara fullkomligt barockt att vidröra varandra, så det verkar ändå märkligt abstrakt


   
SvaraCitera
mynona

mynona:
Ska ignorera stavningen: en "kyss" (öppen mun)  för mig är sexuell, men en "puss" (sluten mun) är det inte. Puss går bra, men det tillhör familjer där det är naturligt med sådana fysiska ömhetsbetygelser, i min familj skulle det vara fullkomligt barockt att vidröra varandra, så det verkar ändå märkligt abstrakt

På läpparna är inte okej för övrigt. På kinden eller så är väl mer normalt för familjer där det är naturligt 


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är fel att ens förälder pussar ens barn på munnen, ännu mer fel tycker jag när barnen har munnen öppen då det blir incest och det tycker jag enbart för fel.
Pussa på kinden är helt okej dock.


   
SvaraCitera

Medhåller My... Det ses så olika.

Jag fick kram och kindpuss minns jag när jag vart yngre. Min släkt/familj ser nog lätt på det just när man är yngre. Skriver om (0-7 år ung), men då var det inget vanligt. Brukade förekomma när man skulle "sova-över", skolresor, semestrar och sådant. Mest för att önska och få mig/oss att känna sig trygg när man ska vara iväg en längre tid ifrån hemmet.


   
SvaraCitera

Dagen jag kommer tillbaka så kommer Adamson tillbaka. Detta är ödet <3


   
SvaraCitera