Aviseringar
Rensa alla

Mamma tvingar mig att ha blöja


Dennis_94:

Vad tjänar han på det?

ett kåtrus? det är en jävla blöjfetichist fattar du väl.


   
SvaraCitera

Hasse1997:

Mamma tvingar mig att ha blöja

fyfan vad söt xD


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

ett kåtrus? det är en jävla blöjfetichist fattar du väl.

Jaja, du får tro som du vill, så får jag tro som jag vill[wink]


   
SvaraCitera

Dennis_94:

Dennis

jag [love] din signatur
[ops]


   
SvaraCitera

Fru Musica:

jag din signatur

Tack så mycket[y][y]


   
SvaraCitera

Hasse1997:

Jag är en pojke på tolv år som kissar i sängen fortfarande. Min mamma säjer att jag måste ha blöjor på mig därför. Jag får inte byta själv utan hon tar av och på blöjorna och tvättar snoppen på mig.

Haha, nattens skratt det där. Tack ska du ha.


   
SvaraCitera

Lollo44:

12-åringar använder liksom tampong själv

Han är kille [rolleyes]


   
SvaraCitera

whooareuu:

Han är kille

Fattar det... (Lollo44 är min ex-användare)

Men jag tror inte att en tolvåring 1. Skapar en användare som heter Hasse1997 2. Använder uttryck som

Hasse1997:

Jag är en pojke på tolv år

Hasse1997:

Ibland blir jag hård

Solklart trollfall. Jag skulle som ni andra gissa på Bengt1978 i stället. Men det är ju synd att ingen utom Dennis tar honom på allvar, för om det är allvar utövar ju mamman sexuella övergrepp på honom.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera

har ingen erfarenhet eftersom jag inte är en kille men jag har iaf hört att killar kissar på sig i sängen när de är kåta[blush]
fast lyssna inte på minaa råd så där överdrivet e ju inte en kille som sagt


   
SvaraCitera

Hasse1997:
Jag är en pojke på tolv år som kissar i sängen fortfarande. Min mamma säjer att jag måste ha blöjor på mig därför. Jag får inte byta själv utan hon tar av och på blöjorna och tvättar snoppen på mig. Det är så skämmigt men samtidigt skönt och ibland blir snoppen alldeles hård. Mamma säger att de inte gör något men man ska väl inte känna så när ens mammma tvättar en? Ibland blir jag hård när hon tar på mig blöjan också. Hon säger att jag inte ska skämmas och att jag kan gunga på blöjan om jag vill ha det skönt men jag vill ju inte vara bebis. Jag har frågat om jag får slippa blöjan men hon säger att jag måste vara torr i en vecka först och det klarar jag inte. Men ibland tror jag att hon vill att jag ska vara bebis.

är det inte pinsamt 


   
SvaraCitera

fråga din mamma om du får gnida din kuk mellan hennes bröst 


   
SvaraCitera

fan va du snackar skit.. tror inte ett ögonblick på att din mamma tvingar dig till detta 


   
SvaraCitera

Du kan väll göra det själv. inget svårt med att byta.


   
SvaraCitera

Årets värsta bump än så länge? 😛


   
SvaraCitera