Aviseringar
Rensa alla

Mamma tvingar mig att ha blöja


Ämnesstartare

Jag är en pojke på tolv år som kissar i sängen fortfarande. Min mamma säjer att jag måste ha blöjor på mig därför. Jag får inte byta själv utan hon tar av och på blöjorna och tvättar snoppen på mig. Det är så skämmigt men samtidigt skönt och ibland blir snoppen alldeles hård. Mamma säger att de inte gör något men man ska väl inte känna så när ens mammma tvättar en? Ibland blir jag hård när hon tar på mig blöjan också. Hon säger att jag inte ska skämmas och att jag kan gunga på blöjan om jag vill ha det skönt men jag vill ju inte vara bebis. Jag har frågat om jag får slippa blöjan men hon säger att jag måste vara torr i en vecka först och det klarar jag inte. Men ibland tror jag att hon vill att jag ska vara bebis.


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
kachin

aw stackars icke-troll [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ja men det är så när man är omyndig vet du, då är det mamma och pappa som bestämmer.


   
SvaraCitera

Är din mamma het? Isåfall kanske vi kan ha trekant?


   
SvaraCitera

hahaha omg! nice tråd [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skratta ni bara. Kul om det vore er i stället?


   
SvaraCitera

Ett enkelt tips kan vara och se till och inte drika något ett par timmar innan du ska sova?
/ FIG


   
SvaraCitera

Seriöst, host, host[confused]


   
SvaraCitera

Elaka häxan i väster:

Är din mamma het? Isåfall kanske vi kan ha trekant?


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

du stavar bra för att vara 12[wink]


   
SvaraCitera

Stackars dig 🙁


   
SvaraCitera

Jävlar vad alla är mogna här seriöst han fan 12 år!!!!!

Elaka häxan i väster:

Är din mamma het? Isåfall kanske vi kan ha trekant?

Är din mamma het så jag kan leka med din mamma istället.

Hasse1997:

Min mamma säjer att jag måste ha blöjor på mig därför.

Vet inte precis vad jag ska säga men en tips kanske prata säg inte att det är skämmit mer att det är fel liksom vissa kuken för morsan du är tolv så plus att säga att de blir obekväm att sova med blöja^^


   
SvaraCitera