Aviseringar
Rensa alla

Mamma vill inte att jag ska ha en pojkvän.


Ämnesstartare

Som titteln säger, min mamma vill inte att jag ska ha en pojkvän och skaffa flickvän istället, men då kommer frågan? vart fan hittar man mogna tjejer som inte viftar med rumpan inne i gamla stan och har på smink o inte vet jag va mer?

Grejen är ju att jag dumpar inte min älskade pojke bara för vad mamma säger då jag älskar han med livet men om det blir konstiga grejer som händer, vad ska jag göra då? tjejer som gillar hästar och är liksom "tjej-tjejiga" tycker jag är äckligt


   
Citera

Jag och troligen massa andra tycker att du ska ha rätt till att vara tillsammans med vem du vill. Man kan inte hjälpa vem man blir kär i. 
Dock så finns det tjejer som inte använder smink och viftar mä röva m.m
Finns nog många naturliga tjejer kvar i samhället skulle jag tro. 
Men älskar du din pojkvän så borde du inte låta honom gå oavsett vad folk tycker och tänker om det. 
Jag tror även att mor din kommer att inse att det är ganska normalt och acceptera det i slutändan.
Stay Strong & Proud. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CoffeeGirl:
Jag och troligen massa andra tycker att du ska ha rätt till att vara tillsammans med vem du vill. Man kan inte hjälpa vem man blir kär i. 
Dock så finns det tjejer som inte använder smink och viftar mä röva m.m
Finns nog många naturliga tjejer kvar i samhället skulle jag tro. 
Men älskar du din pojkvän så borde du inte låta honom gå oavsett vad folk tycker och tänker om det. 
Jag tror även att mor din kommer att inse att det är ganska normalt och acceptera det i slutändan.
Stay Strong & Proud. 🙂 

Hjärta


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Jag säger samma som CoffeeGirl. Du ska ha rätt att vara tillsammans med vem du vill! Det är du som är kär, inte din mamma. Jag tycker att du ska ta och sätta dig med din mamma och bara berätta att du älskar den där killen och att du är helt gay, och att det inte skulle funka om du skulle ha en flickvän. Låt inte din mamma göra att du dumpar den där killen. Jag har ju skickat med dig på pm, så jag vet ju hur mycket det betyder för dig att ha någon att vara med. Det är ditt liv. Du har rätt att få vara med han du älskar! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAAB:
Jag säger samma som CoffeeGirl. Du ska ha rätt att vara tillsammans med vem du vill! Det är du som är kär, inte din mamma. Jag tycker att du ska ta och sätta dig med din mamma och bara berätta att du älskar den där killen och att du är helt gay, och att det inte skulle funka om du skulle ha en flickvän. Låt inte din mamma göra att du dumpar den där killen. Jag har ju skickat med dig på pm, så jag vet ju hur mycket det betyder för dig att ha någon att vara med. Det är ditt liv. Du har rätt att få vara med han du älskar! Hjärta

Tack, jag ska nog göra det i helgen!

SAAB: att du är helt gay

nej... det är jag inte, min pojkvän berättade om livet som fick mig att bli bisexuell. Hur jag har varit från början till nu är: Straight > Bög > Bisexuell.


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

LimeTheFox:

nej... det är jag inte, min pojkvän berättade om livet som fick mig att bli bisexuell. Hur jag har varit från början till nu är: Straight > Bög > Bisexuell.

Jaha? det var lite lustigt xD! Men säg åt din mamma att du är helt gay, och att det inte skulle funka med någon tjej, då kanske hon förstår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAAB:

Jaha? det var lite lustigt xD! Men säg åt din mamma att du är helt gay, och att det inte skulle funka med någon tjej, då kanske hon förstår

ja vet int, kanske... just nu dör jag av något, ligger och hostar, har ont i halsen och bröstet. Ses senare...i guess?


   
SvaraCitera

CoffeeGirl:
Jag och troligen massa andra tycker att du ska ha rätt till att vara tillsammans med vem du vill. Man kan inte hjälpa vem man blir kär i. 
Dock så finns det tjejer som inte använder smink och viftar mä röva m.m
Finns nog många naturliga tjejer kvar i samhället skulle jag tro. 
Men älskar du din pojkvän så borde du inte låta honom gå oavsett vad folk tycker och tänker om det. 
Jag tror även att mor din kommer att inse att det är ganska normalt och acceptera det i slutändan.
Stay Strong & Proud. 🙂 

Tumme upp


   
SvaraCitera
sies
 sies

Säker på att hon säger att hon inte vill att du ska ha en pojkvän eller att hon skulle föredra att du hade en flickvän? 

Många mammor vill ju att deras söner ska ha barn i framtiden och blir farmor. Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies: Många mammor vill ju att deras söner ska ha barn i framtiden och blir farmor.

ja och därför vill hon inte att jag ska ha en pojkvän..


   
SvaraCitera
Mumzel

Fattar inte ens varför du frågar detta. Älskar du honom som fan hade du aldrig gett upp för honom. Att du gör slut pga ngn annan, visar att due inte lojal. Att du låter andra påverka dig e nog de sämsta valet du kan göra. Du ska göra det DU känner dig mest bekväm i. Och om du hade lätt kastat bort din kille för någon annan brud borde du kanske inte va med honom till o börja med.


   
SvaraCitera

Tålamod!


   
SvaraCitera

Husband, I´m here for you x) Me is not a girly girl 🙂


   
SvaraCitera