Aviseringar
Rensa alla

mammas sambo gör detta..


Ämnesstartare

För att vara mer tydlig så ja, han kollar på porr utan hörlurar bredvid mitt rum & han onanerade å drog upp täcket vid min rumpa när jag sov. Vågade först inte vända mig om då jag var rädd att han skulle trycka ner mig eller något, men ville inte låtsassova då han kunde göra mera saker. Vände mig om å öppnade ögonen, då frågade han vart min mamma var å låtsades som ingenting. Min pojkvän vet om detta så sover med honom när min mamma jobbar dygn, är verkligen i chock. Aldrig varit så rädd å mår riktigt dåligt, kommer aldrig våga sova själv hemma igen utan min mamma. 


   
SvaraCitera

Bombiebombie:
För att vara mer tydlig så ja, han kollar på porr utan hörlurar bredvid mitt rum & han onanerade å drog upp täcket vid min rumpa när jag sov. Vågade först inte vända mig om då jag var rädd att han skulle trycka ner mig eller något, men ville inte låtsassova då han kunde göra mera saker. Vände mig om å öppnade ögonen, då frågade han vart min mamma var å låtsades som ingenting. Min pojkvän vet om detta så sover med honom när min mamma jobbar dygn, är verkligen i chock. Aldrig varit så rädd å mår riktigt dåligt, kommer aldrig våga sova själv hemma igen utan min mamma. 

Kontakta polisen. De kan kanske berätta för dig vad du kan göra eller lösa detta problem

Maymay: Det där är ju pedofil beteende.

Och?


   
SvaraCitera

123fendas:

Jaha, betyder "tillfredsställde sig" att onanera? Det visste jag inte.

Det är en eufori (försköning).

123fendas: Men ändå har ni ju fel!

Det är du nog desvärre väldigt ensam om att tycka här på forumet.

123fendas: Det framgår inte att han har dragit upp täclet så att han ser TS rumpa.

Eh, jo: ''Idag stod han å andades över mig å tillfredsställde sig när jag sov, han lyfte på mitt täcke vid rumpan.''
Om du läser uppe i kommentarsfältet så kommer du se att BombieBombie har skrivit det.

123fendas: "han lyfte på mitt täcke vid rumpan" ≠ han har dragit upp täcket så att han ser TS rumpa.

Det låter som att du medvetet eller omedvetet väljer att misstolka vad TS menar. Varför måste du in i det sista relativisera vad TS känner och komma med argument som att ''det är helt okej att ha en parafil sexualitet'' (läs pedofil etc.) och därmed förminska att TS som är ett barn behandlas illa av hennes styvfar och att han gillar småbarn som är och alltid kommer att vara olämligt och att risken finns att han sexuellt utnyttjar BombieBombie. Det här är inte första gången du gör såhär, folk uppskattar inte dina, förlåt för uppriktigheten men socialt avvikande åsikter. Du är säkert en snäll person, jag tror att du är det men det finns gränser som man måste acceptera att man inte ska gå över och att det finns saker är är fel och dessutom väldigt fel att göra.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Det är du nog desvärre väldigt ensam om att tycka här på forumet.

Varför "desvärre"?

Trevlig-Snubbe: Det låter som att du medvetet eller omedvetet väljer att misstolka vad TS menar. Varför måste du in i det sista relativisera vad TS känner och komma med argument som att ''det är helt okej att ha en parafil sexualitet'' (läs pedofil etc.) och därmed förminska att TS som är ett barn behandlas illa av hennes styvfar och att han gillar småbarn som är och alltid kommer att vara olämligt och att risken finns att han sexuellt utnyttjar BombieBombie. Det här är inte första gången du gör såhär, folk uppskattar inte dina, förlåt för uppriktigheten men socialt avvikande åsikter. Du är säkert en snäll person, jag tror att du är det men det finns gränser som man måste acceptera att man inte ska gå över och att det finns saker är är fel och dessutom väldigt fel att göra.

Men jag har rätt, och det är inte förminskande.


   
SvaraCitera

123fendas:

Varför "desvärre"?

Spelar det någon roll?

123fendas: Men jag har rätt, och det är inte förminskande.

Nej, du har inte rätt, jag vet inte om du bara inte vill förstå eller vad det är men nej bara nej.


   
SvaraCitera

Hörni, fokusera på att ge TS bästa möjliga hjälp. Vill ni hänga upp er på enstaka ord så får ni ta den diskussionen i PM med varandra.

Rensat på lite offtopic också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Hörni, fokusera på att ge TS bästa möjliga hjälp. Vill ni hänga upp er på enstaka ord så får ni ta den diskussionen i PM med varandra.

Rensat på lite offtopic också

Varför passar du inte på att försöka hjälpa TS också?


   
SvaraCitera
Listus

För att vara kortfattad, prata med någon du litar på, och gör något åt detta. För hans beteende är sjukt och läskigt. 

Jag menar tar han sig friheten att lyfta bort täcket och kolla på dig så är jag personligen efter att ha läst detta rädd att han så småningom tar det ett steg längre.

Hoppas det löser sig för det behövs göras något. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din mamma kanske är en vettig människa som lyssnar på dig osv. men jag tänker utgå ifrån att hon är som de mammor jag har erfarenhet av och i sådana fall så kommer hon inte tro dig om du berättar vad som hänt och även om hon skulle tro på det så skulle hon fabricera massa ursäkter för hur bra hennes sambo är etc. eller hävda att det var någon form av missförstånd.

Om du väljer att tala med din mor så skulle jag rekommendera att du ser till att ha någon form av bevis att visa henne, exempelvis att du filmar när han står där och gör vad han nu gör. Det kan hjälpa eller så kan det återgå till "ursäkter och försvar" som beskrivet ovan.
Observera också att om du väljer det alternativet så skall du inte visa någon video vid en eventuell polisanmälan eller så eftersom vi har ett lätt utvecklingsstört rättssystem i det här landet så kan det hända att poliserna även använder det för att anmäla dig för sexuella trakasserier (om personen i fråga gör något sexuellt, typ tillfredsställer sig, medan det filmas.)

Du kan även välja att tala med personer som du skall kunna ha förtroende för, men vad de kan göra i sådana fall är nog begränsat och de kan vilja prata med din mor om det och om hon inte är resonabel så kan det leda till personliga problem mellan er.

Jag vet att jag låter väldigt negativ, men du bör definitivt göra någonting, välj det alternativ som du tror att du har mest ork och möjlighet att kämpa dig igenom.
Det bör vara överflödigt att påpeka att jag pga personliga erfarenheter av väldigt dåliga människor i min närhet inte har någon större tilltro till att söka hjälp hos andra och din livssituation kan se helt annorlunda ut osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack snälla för ditt svar, min mamma hade dock trott på mig utan tvekan. Berättar allt för henne, vi har bra relation. Hon vet att jag inte skulle ljuga om något sånt, alltså jag kan berätta för henne. Men vad som händer efter det oroar mig, vill inte att hon ska säga det till honom. Rädd att de gör slut å att det blir våldsamt mellan dem, vet inte om han är våldsam men eftersom han beter sig såhär så vet man inte.
Har verkligen tankar om allt, obehagliga tankar som skrämmer mig.
Typ att han kommer söka upp mig ifall de gör slut, att han ska hämnas, skada min mamma mm. 
Måste tillägga att min riktiga pappa har suttit inne för mordförsök på min mamma, har ingen kontakt med honom & var relativt nyfödd när detta hände.
Vill inte att min mamma ska utsättas för fler problem, hade jag berättat så hade hon nog lämnat honom utan problem. Men det hade triggat hennes sambo för att han inte vet varför..
Han har dessutom två barn, 19 & 22 år gamla. Fattar inte varför han håller på såhär..
Hade aldrig vågat filma honom, då hade han säkert gjort något värre mot mig å hotat mig eller något.

Inte Jung:
Din mamma kanske är en vettig människa som lyssnar på dig osv. men jag tänker utgå ifrån att hon är som de mammor jag har erfarenhet av och i sådana fall så kommer hon inte tro dig om du berättar vad som hänt och även om hon skulle tro på det så skulle hon fabricera massa ursäkter för hur bra hennes sambo är etc. eller hävda att det var någon form av missförstånd.

Om du väljer att tala med din mor så skulle jag rekommendera att du ser till att ha någon form av bevis att visa henne, exempelvis att du filmar när han står där och gör vad han nu gör. Det kan hjälpa eller så kan det återgå till "ursäkter och försvar" som beskrivet ovan.
Observera också att om du väljer det alternativet så skall du inte visa någon video vid en eventuell polisanmälan eller så eftersom vi har ett lätt utvecklingsstört rättssystem i det här landet så kan det hända att poliserna även använder det för att anmäla dig för sexuella trakasserier (om personen i fråga gör något sexuellt, typ tillfredsställer sig, medan det filmas.)

Du kan även välja att tala med personer som du skall kunna ha förtroende för, men vad de kan göra i sådana fall är nog begränsat och de kan vilja prata med din mor om det och om hon inte är resonabel så kan det leda till personliga problem mellan er.

Jag vet att jag låter väldigt negativ, men du bör definitivt göra någonting, välj det alternativ som du tror att du har mest ork och möjlighet att kämpa dig igenom.
Det bör vara överflödigt att påpeka att jag pga personliga erfarenheter av väldigt dåliga människor i min närhet inte har någon större tilltro till att söka hjälp hos andra och din livssituation kan se helt annorlunda ut osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bombiebombie: min mamma hade dock trott på mig utan tvekan. Berättar allt för henne, vi har bra relation. Hon vet att jag inte skulle ljuga om något sånt, alltså jag kan berätta för henne.

Bra att du har en bra mamma

Bombiebombie: Men vad som händer efter det oroar mig, vill inte att hon ska säga det till honom. Rädd att de gör slut å att det blir våldsamt mellan dem, vet inte om han är våldsam men eftersom han beter sig såhär så vet man inte.

Jag vet inte hur den personen är men en spontan gissning är att han inte är våldsam. Förstår att du är orolig för sådana saker, men vad för alternativ har du? Att låta honom hållas med vad han nu håller på med? Du ska inte behöva uthärda det. Och jag gissar på att din mor kommer att vara gladare i framtiden om hon vet om detta istället för att du kanske talar om det för henne långt senare osv.


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Bra att du har en bra mamma

Jag vet inte hur den personen är men en spontan gissning är att han inte är våldsam. Förstår att du är orolig för sådana saker, men vad för alternativ har du? Att låta honom hållas med vad han nu håller på med? Du ska inte behöva uthärda det. Och jag gissar på att din mor kommer att vara gladare i framtiden om hon vet om detta istället för att du kanske talar om det för henne långt senare osv.

Mycket klokt svar! Tumme upp


   
SvaraCitera

skär kulorna av han


   
SvaraCitera