Aviseringar
Rensa alla

Mammografi


Ämnesstartare

Randroid:

Man behöver inte gå, så jag undviker nog det till jag dör av skiten.

Men durå, kommer få platta tuttar mmmmmmmmm ägd.

Behöver inte gå jag heller! Men ska vara modig och gå dit och utstå förnedringen och allt petande av tanter.
Har hört att de med miniminibröst kan få ultraljud ist, kan kanske tjata till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

bröstinnehavare

Ok det duger. Då har jag ett kvar kvar alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

Enligt vårdguiden så kallas alla kvinnor mellan 40 och 74 till regelbunden undersökning. Kvinnor mellan 40 och 49 bjuds in var 18:e månad och kvinnor mellan 50 och 74 vartannat år. Man ska även kunna boka tid själv om man vill göra det.
Detta var i Stockholms län men tvivlar på att det skulle vara mycket annorlunda någon annanstans.

Borde ha hittat själv, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I Stockholms län blir du kallad när du år 40. Det går inte heller att boka en mammografiscreening tidigare om man inte har remiss från en läkare.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Undersokningar/Mammografiscre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar hur dom ska kunna pressa mina bröst sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Men durå, kommer få platta tuttar mmmmmmmmm ägd.

najs


   
SvaraCitera

isola:

Borde ha hittats själv, tack!

Inga problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Industrieproduktion:

I Stockholms län blir du kallad när du år 40. Det går inte heller att boka en mammografiscreening tidigare om man inte har remiss från en läkare.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Undersokningar/Mammografiscre...


Tack! Har ej funnit något abnormmalt än i livet tackolov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

undrar hur dom ska kunna pressa mina bröst sådär

Image


   
SvaraCitera
Paseo

men man får åka och kolla om man har bröstcancer när som helst i alla fall, jag tänker kolla mig för alla möjliga cancersorter åtminstone en gång per år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

undrar hur dom ska kunna pressa mina bröst sådär

ultraljud för dem med jättejättesmå bröst, de kanske har en storleksmall eller ngt.

passaro:

najs

ja men det är ju rätt positivt att de ändå kommer att vara rätt avlånga vid den åldern, då sipper de pressa ihop dem så mkt *positiv*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Mvh Herr Ågren

:- /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

:- /

Vill man ej ha cancer får man lida pin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja men det är ju rätt positivt att de ändå kommer att vara rätt avlånga vid den åldern, då sipper de pressa ihop dem så mkt *positiv*

tror du ja. de kommer vara tvugna att ta fram the big guns och pressa de där jävlarna.


   
SvaraCitera

Undra hur de gör med fakebröst, man kan ju inte platta till dem sådär.


   
SvaraCitera