Aviseringar
Rensa alla

man får klaga ibland


Ämnesstartare

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
min rygg!!! jag dör, ajajajajajaja. Gråter typ. Går sönder. Jag brukar fan inte klaga. men nu gör jag det. För allt gör ont, i hela jävla mig! Nån mer som har ont eller? Aj! Skulle kunna skrika rakt ut!

lägger väl mitt klagande under klotter ändå..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


   
Citera
Ämnesstartare

ingen kommer kommentera heller. helt säker på det. så gör allt mer ont. faaaan. ajajaj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har träningsvärk i magen [sad][sad], hade problem med ryggen förra veckan man det har gått över.

GNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns redan ett flertal gnälltrådar.

Tråd Låst.

Dold text: heheh, um skulle dö ut om de började låsa gnälltrådarna också <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

GNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL

man får göra det alltså?

tänkte att det kanske skulle bli bättre så. jag vet inte. jag brukar inte göra det. klagar fan aldrig. håller tyst är glad. men fy faaaaaaaaaan. jag har ont! fan tårar i ögonen för i hellvete! jag gråter väl aldrig?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Finns redan ett flertal gnälltrådar.

jag vill ha min egen!!

och, ja. folk gör inget annat än gnäller. så det skulle dö utan dom. du kan få gnälla lite i min tråd också om du vill.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

tänkte att det kanske skulle bli bättre så. jag vet inte. jag brukar inte göra det. klagar fan aldrig. håller tyst är glad. men fy faaaaaaaaaan. jag har ont! fan tårar i ögonen för i hellvete! jag gråter väl aldrig?!?!?!

Vad fan har du gjort med ryggen egentligen? Jag har problem med ett muskelfäste vid skulderbladen, det gör asont, för jag får problem med nacken oxå [sad].

eeeema:

man får göra det alltså?

Klart man får gnälla, finns alltid folk som gnäller som man måste lyssna på endå [mad].


   
SvaraCitera

Man får alltid klaga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Vad fan har du gjort med ryggen egentligen? Jag har problem med ett muskelfäste vid skulderbladen, det gör asont, för jag får problem med nacken oxå .

Dels har jag träningverk överallt. var seriöst ett helvete att orka öppna diskmaskinen! fick för oss att bli bra på volter, så har voltat några dar (underlättar min skidåkning sen att träna volter på studsmatta nu). fy faaan, man använder nog alla muskler man har då!

och ryggen.. vette fan! har alltid ont i ryggen, har jävligt svank rygg och har slitit ut ryggen totalt. men nu?!?! aaaaaah, står fan inte ut. Jag går av eller nått!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Man får alltid klaga.

Jag brukar glömma bort det och låta bli. Men nu gör jag det. Fattar du?!?!?! det gör ont, aaarggghhh! vet inte vad tusan jag ska göra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppdate: dör på golvet en stund!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

Dels har jag träningverk överallt. var seriöst ett helvete att orka öppna diskmaskinen! fick för oss att bli bra på volter, så har voltat några dar (underlättar min skidåkning sen att träna volter på studsmatta nu). fy faaan, man använder nog alla muskler man har då!

Usch, det värsta som finns är när man har typ 1000 muskler som alla har träningsvärk samtidigt [cry][mad]. Man måste tänka efter innan man gör en massa [smile].

eeeema:

och ryggen.. vette fan! har alltid ont i ryggen, har jävligt svank rygg och har slitit ut ryggen totalt. men nu?!?! aaaaaah, står fan inte ut. Jag går av eller nått!

Det är ryggen man måste träna mest, får alltid problem med den, speciellt när det typ gör ont att bara ligga still [sad].


   
SvaraCitera
Exner

Har du morfin?


   
SvaraCitera

har skitont i knät, har haft det sen mars, och inte gjort ett skit åt det, vet inte hur jag ska klara idrotten när skolan börjar och dansen som jag går på... åhh [sad]

sen stör jag mig så jävla mycket på mitt utseende för stunden.

Och att hela denna skit världen bara består av pengar. Allt är pengar. Man behöver det för att överleva, och det suger. Jag hatar pengar.

Och så är mitt ex ett svin.

fan ta honom

och så stör jag mig på min familj

och på att jag mobbar mig själv varje dag.

och så grymt mycket mer, men har klagat klart här nu,

Peace


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Har du morfin?

önskar jag hade! [chocked]


   
SvaraCitera