Aviseringar
Rensa alla

Man ska inte äta knark


Två ord: Ja tack 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Till knarkare brukar det finnas en hel del att säga är min personliga erfarenhet av de knarkare jag har haft att göra med. 

😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät en polka_2.jpg


   
SvaraCitera

S3ON:

ät en polka_2.jpg

XDTumme upp


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

😉

😉 Jag är fullt ärlig dock: de knarkare jag har fört konversationer med har oftast varit bildade och intellektuella människor fullt kapabla att även i berusat tillstånd diskutera låt oss säga existentialism, klassisk filosofi, Platon och annat dylikt Tumme upp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

😉 Jag är fullt ärlig dock: de knarkare jag har fört konversationer med har oftast varit bildade och intellektuella människor fullt kapabla att även i berusat tillstånd diskutera låt oss säga existentialism, klassisk filosofi, Platon och annat dylikt Tumme upp 

vet 😉


   
SvaraCitera
mynona

Inte äter man för övrigt knark väl. Man sväljer det, injicerar det, röker det, inhalerar det, men äter är väl ändå rätt sällan. Men vad vet jag givetvis


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

vet 😉

Vet du vilka knarkare jag har haft samtalsmässigt samröre med? =S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vet du vilka knarkare jag har haft samtalsmässigt samröre med? =S

jag är bra på att tänka 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Inte äter man för övrigt knark väl. Man sväljer det, injicerar det, röker det, inhalerar det, men äter är väl ändå rätt sällan. Men vad vet jag givetvis

svamp o hasch kan man äta


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

jag är bra på att tänka 

det kan vara en sådan oroväckande egenskap hos folk iblandRodnar

Maks:

svamp o hasch kan man äta

Åh, svamp ja. Jag älskar svamp. rent allmänt. och ja, jag har hört talas om hasch inbakat i brownies. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

det kan vara en sådan oroväckande egenskap hos folk iblandRodnar

Åh, svamp ja. Jag älskar svamp. rent allmänt. och ja, jag har hört talas om hasch inbakat i brownies. 

😉


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

😉

ja svamp är underbart. Jag föredrar exempelvis köttfärs med champinjonerTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ja svamp är underbart. Jag föredrar exempelvis köttfärs med champinjonerTumme upp

fick kväljningar av champinjoner när jag var liten 


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

fick kväljningar av champinjoner när jag var liten 

Det var tråkigt. då har väl traumat diskvalificerat dem. 


   
SvaraCitera