Aviseringar
Rensa alla

Man ska inte äta knark


Ämnesstartare

mynona:

Det var tråkigt. då har väl traumat diskvalificerat dem. 

nä gillar nu


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

nä gillar nu

det var bra. jag gillar den men skulle vilja prova på betydligt fler sorters svampar än dem. man måste ta chansen när den finns där att prova på nya saker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

det var bra. jag gillar den men skulle vilja prova på betydligt fler sorters svampar än dem. man måste ta chansen när den finns där att prova på nya saker. 

ja, om man vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: men äter är väl ändå rätt sällan.

Maks: svamp o hasch kan man äta

Man kan äta all cannabis, även gräs. Det är dock rätt onödigt IMO.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
mynona

Geigerzähler:

Man kan äta all cannabis, även gräs. Det är dock rätt onödigt IMO.

varför onödigt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: varför onödigt?

Krävs höga doser, ger förvisso långt rus, men... Nä, cannabis är inte min grej ö.h.t.


   
SvaraCitera
mynona

Geigerzähler:

Krävs höga doser, ger förvisso långt rus, men... Nä, cannabis är inte min grej ö.h.t.

jag förstår. ja, jag har hört påstås att effekten då man äter cannabis inbakad i en kaka ska vara betydligt kraftigare än då det röks. 


   
SvaraCitera
Draug

mynona: Inte äter man för övrigt knark väl.

Det mesta i knarkväg går att äta, inte allt såklart men bra mycket.


   
SvaraCitera
mynona

Draug:

Det mesta i knarkväg går att äta, inte allt såklart men bra mycket.

Tugga? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag förstår. ja, jag har hört påstås att effekten då man äter cannabis inbakad i en kaka ska vara betydligt kraftigare än då det röks.

Beror på, min pojkvän känner inget alls när han äter cannabis trots jättehöga doser, så det är lika individuellt som allt annat. Rektalt är väl bästa viset att ta saker som inte är cannabis (gäller inte allt, men mycket) om man ej gillar att sticka sig med nålar.


   
SvaraCitera
Draug

mynona: Tugga?

 ja finns det som går att tugga också? mycket tas upp av de många blodkärl som finns i munnen. Men bereoende på vad det är så är det ju mer lr mindre effektivt att göra så.


   
SvaraCitera
mynona

Draug:

 ja finns det som går att tugga också? mycket tas upp av de många blodkärl som finns i munnen. Men bereoende på vad det är så är det ju mer lr mindre effektivt att göra så.

ja, maks påpekade bla svamp tidigare. det går att tugga. 


   
SvaraCitera
Draug

mynona: ja, maks påpekade bla svamp tidigare. det går att tugga.

fast svamp vill man helst inte tugga mer än nödvändigt då hallucinogena svampar oftast smakar väldigt illa, ner i magsäcken ska den för att göra sitt.


   
SvaraCitera