Aviseringar
Rensa alla

MAN SKA SE SUR UT


Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Det är onekligen mer attraktivt och romatiskt med personer som är lite nedstämda. How the world works

bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är sant rävpojken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

det är sant rävpojken

hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är mest attraktivt vinna på triss 1 mille eller att sälja smöret o tappa pengarna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som du kan va ibland på kort, sen kittlar man dig [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

hur?

det är väl modersinstinkter som gör att man vill ge affektion till en person som ser ledsen ut. reaktionen blir "åååh naaw..." eller ja som när man ser en hundvalp med stora mörka ledsna ögon eller något litet fluffigt djur som är ensamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när någon ser glad ut kan gladheten smitta av sig men det blir inte samma sak som att se en ledsen person, jag upplever starkare känslor av att se någon vara ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skillnad på att få en känsla att trösta gruppmedlemmar som är ledsna pga vi är flockdjur och att bli attraherad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vad är mest attraktivt vinna på triss 1 mille eller att sälja smöret o tappa pengarna..

kuggfråga

Werjevir:

Som du kan va ibland på kort, sen kittlar man dig

så taskig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

skillnad på att få en känsla att trösta gruppmedlemmar som är ledsna pga vi är flockdjur och att bli attraherad.

ja, men menar nu människor som inte är i min "flock"
kan bli attraherad om jag ser en ledsen kille på hållplatsen t.ex osv aa du fattar? emo/popkillar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

ja, men menar nu människor som inte är i min "flock"
kan bli attraherad om jag ser en ledsen kille på hållplatsen t.ex osv aa du fattar? emo/popkillar då

det är samma sak ändå! går inte att säga vilka som är med i ens "flock" tror jag om det ens har betydelse, speciellt för dig som är tjej ni är ju mer omhändertagande så vet inte exakt hur det fungerar.

Vad jag vill säga är att majoriteten blir mer attraherad av någon som ler och är glad än någon som är ledsen, sen att detta romantiseras inom vissa subkulturer är en annan sak. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

så taskig

då kan du ju bli sur på riktigt så blir det ännu bättre kort : D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Vad jag vill säga är att majoriteten blir mer attraherad av någon som ler och är glad än någon som är ledsen, sen att detta romantiseras inom vissa subkulturer är en annan sak.

mm det är väl vissa människor som är så men då kan vi säga att det är lika starkt

men alla älskar pizza i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

då kan du ju bli sur på riktigt så blir det ännu bättre kort : D

ah iofs


   
SvaraCitera