Aviseringar
Rensa alla

Man vet inte säkert


Ämnesstartare

Det här är bara en tanke, jag utgår ifrån mig själv

Många kallar mig heterosexuell, och det är jag väl också.
Jag har enbart känt känslor för kvinnor... hittils!
Hur kan jag veta säkert att jag är heterosexuell? Jag är öppensinnad. Jag utesluter inte tanken på att om jag träffade en man som älskade mig mer som en vän, om han var jättegullig, trevlig, hade liknande intressen och brydde sig om mig - att jag förmodligen skulle känna liknande känslor för honom?

Jag har aldrig varit attraherad av fysiska kroppar - varken kvinnokroppar eller manskroppar. De kvinnor jag känt en attraktion gentemot är de jag har haft känslor för.

Så min fråga är, ni som är bestämda på er läggning? Vad skulle ni göra om ni träffade någon av det könet ni inte känner er dragna till, gjorde allting för dig, hade liknande intressen och livsstil som du och uttryckte känslor för dig?


   
Citera
Ämnesstartare

Slagit ner honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Slagit ner honom!

Skulle du verkligen det?
Varför?
Vad skulle det leda till?

Jag ogillar de som säger att de är födda i fel kropp, men jag skulle aldrig ens tänka tanken på att ta till fysiskt våld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad många frågar och tankar du har. Orka bry sig om läggning. Gör vad som känns rätt bara


   
SvaraCitera

Skulle bett honom att stilla sig.
Jag har varken tillräckligt stort gap eller stor penis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satte mig ned, seriöst, och funderade på denna fråga en stund. Kom fram till ingenting, så jag vet inte. det kanske hade varit okej..? eller vadå, känner jag mig inte attraherad så blri det ju svårt. väldigt svårt. Man måste vara attraherad också. attraction är en viktig del i ett förhållande! och det är ju ett förhållande vi snackar om här va? Det skulle inte gå! kanske kommer attraction senare, och man kanske då blir attraherad av personligheten och inte bara av fysiska grejen.

kebu12:

Vad många frågar och tankar du har.

tahahshsaha - "KÄFTEN bah!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

renesme:

tahahshsaha - "KÄFTEN bah!"

orka liksom[blush]


   
SvaraCitera
mynona

kebu12:

Vad många frågar och tankar du har. Orka bry sig om läggning. Gör vad som känns rätt bara

+1

Som ovanstående. Har du väl blivit kär så spelar det väl ingen roll vilket kön personen har. Kärlek och sex är förstås inte samma sak, men om kärleken kommer först, och man har blivit kär i någon som har ett annat kön än det man brukar attraheras av, så är det nog inte svårt att justera sexualiteten. Det är inte samma sak som att säga att man kan välja sexualitet, men om man nu verkligen har blivit förälskad, så kan man nog, om inte annat, göra ett undantag för just den personen, eftersom sex kan användas för att uttrycka kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem bryr sig egentligen?

Jag skulle säga att jag är hetero. Men det har hänt ett par gånger att jag har bögsexat. Men man lever ju bara en gång så man lär ju testa [tard] Men jag attraheras inte av killar så är hetro [no-no]

Attraheras iof inte av många tjejer heller [rolleyes]


   
SvaraCitera
Amand

Har en snubbe som gör just allt det ts säger, men kan inte vara tillsammans med honom (har redan varit det en gång) och att han känner så för mig gör att jag vill springa och gömma mig 🙁 Är själv bara attraherad av kvinnokroppar, men tycker att de flesta brudar jag träffat är asjobbiga och där med oattraktiva, medan snubbar sällan intresserar mig. Har dock hänt, men då är det deras person jag är attraherad av, deras kroppar tycker jag fortfarande är.... ja. ^^'


   
SvaraCitera
smisk

jag tror inte på sexuella läggningar.

eller jo, kanske pedofili, för det är äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RymdskeppetFrånSaturnus:

Jag ogillar de som säger att de är födda i fel kropp, men jag skulle aldrig ens tänka tanken på att ta till fysiskt våld.

Denna mening var flummig.


   
SvaraCitera