Aviseringar
Rensa alla

månadspeng.


Cobrak:

same, bortskämda snorungar överallt Cool

Exakt. De åker direkt till lyxfällan efter skolan.


   
SvaraCitera

04 och får 1000


   
SvaraCitera

Fick 100 kr i den åldern


   
SvaraCitera

När jag var 14-15 fick jag väl 600-800kr av båda mina föräldrar


   
SvaraCitera

Jag fick 300 i 8-9an alltså när jag var 14-15 och nu när jag börjat gymnasiet får jag hela mitt studiebidrag 


   
SvaraCitera
Cobrak

Maymay:

Exakt. De åker direkt till lyxfällan efter skolan.

ska bli kul att se dem där Cool


   
SvaraCitera
Aleni

Får 1000kr och måste betala för allt (kläder osv) 


   
SvaraCitera

250 fick jag, men nu har mamma dagit in den Ledsen


   
SvaraCitera

Jag fick 100kr i den åldern tror jag, fick jobba på helger för att tjäna in mer. 


   
SvaraCitera

Cobrak:

ska bli kul att se dem där Cool

Vi får hejja på de bortskämda barnen Mycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

Marsbrud:

Vi får hejja på de bortskämda barnen Mycket glad

med varsin popcorn skål Cool


   
SvaraCitera

Jag får 500, endast av min pappa. Min mamma bidrar ingenting får bara av henne när jag fyller år el när det är någon högtid. Bor dock bara hos min pappa 


   
SvaraCitera

Jag får runt 2100 kr i månaden. Men utöver det så betalar mina föräldrar taxiresor, restaurangbesök och matinköp. Kläder brukar jag köpa själv. Jag har precis fyllt 18 nu men när jag var 15 fick jag cirka 1200 kr i månaden med samma upplägg förutom att mina föräldrar då betalade även kläder


   
SvaraCitera
Haien

MrSvensson:
Jag får runt 2100 kr i månaden. Men utöver det så betalar mina föräldrar taxiresor, restaurangbesök och matinköp. Kläder brukar jag köpa själv. Jag har precis fyllt 18 nu men när jag var 15 fick jag cirka 1200 kr i månaden med samma upplägg förutom att mina föräldrar då betalade även kläder

Mer än studiebidraget?


   
SvaraCitera

Haien:

Mer än studiebidraget?

Studiebidraget går till mina föräldrar, så det jag skrev ovan är totalt som jag får 🙂 men sen brukar jag spendera runt 1000-2000 kr på typ restauranger och taxis osv så totalt sett tillkommer ju det utöver 2100


   
SvaraCitera