Aviseringar
Rensa alla

Mando Diao


Ämnesstartare

De tidigare allmänna trådarna har låsts.

I februari kommer de ju släppa nya skivan "Give Me Fire" som ska vara producerat av dem själva och Salla från Latin Kings. Undrar hur det kan låta?

Första singeln heter "Dance With Somebody" och kommer att släppas 16 januari 2009.

Tre turnédatum:
torsdag 23 april 2009
Mejeriet
Malmö, Sverige

fredag 24 april 2009
Lisebergshallen
Göteborg, Sverige

lördag 25 april 2009
Annexet
Stockholm, Sverige


   
Citera
Ämnesetiketter

Ska gå på alla tre konserterna. Ska bli underbart!

Älska dom! Kommer stå längst fram och gråta o skrika [bigsmile] xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaså? Ja förra skivan var ju grym.

Har de spelat något från den nya någonstans?


   
SvaraCitera
Åtta

Jag såg dem live en gång. Det var så dåligt att jag nu har väldigt svårt för att lyssna på dem ens inspelat. Utan tvekan den sämsta spelning jag någonsin varit på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag såg dem live en gång. Det var så dåligt att jag nu har väldigt svårt för att lyssna på dem ens inspelat. Utan tvekan den sämsta spelning jag någonsin varit på.

Oj. När var det? De senaste gångerna jag sett eller hört dem live har de varit tajta och fulla av energi. Riktigt bra.


   
SvaraCitera
Åtta

krautpop:

När var det?

Sundsvalls Gatufest -08. Sångaren kan verkligen inte sjunga för fem öre. Om någon kunde sticka hål på hans enorma ego och kasta av honom från scenen så skulle de bli mycket bättre. Gitarristen skulle kunna ta över. Han är en miljon gånger bättre på att sjunga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Sundsvalls Gatufest -08. Sångaren kan verkligen inte sjunga för fem öre. Om någon kunde sticka hål på hans enorma ego och kasta av honom från scenen så skulle de bli mycket bättre. Gitarristen skulle kunna ta över. Han är en miljon gånger bättre på att sjunga.

Hmm, håller inte alls med. Tycker han sjunger med känsla. Det är ofta viktigare än att sjunga rent och "fint".


   
SvaraCitera

Jag vill se dom i på mejeriet, men har ingen att gå med ._. jevla skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lightsbane:

Jag vill se dom i på mejeriet, men har ingen att gå med ._. jevla skit.

Underskattat att gå på konsert själv. Det blir ju ändå en fin gemenskap. 🙂


   
SvaraCitera

krautpop:

Underskattat att gå på konsert själv. Det blir ju ändå en fin gemenskap. 🙂

Kan bli ^^ eller så är alla fulla svin och eftersom att jag är nykterist så får jag stå ut med alla idioter x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lightsbane:

Kan bli ^^ eller så är alla fulla svin och eftersom att jag är nykterist så får jag stå ut med alla idioter x)

Jo den risken finns, men lite längre bak eller ute vid sidorna brukar det vara lugnt. Du får fokusera på musiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjuvlyssna på nya albumet här:
http://www.musicline.de/de/product/602517955769///1778355

Mindre än tre månader till spelningarna. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Gloria" från Popcirkus:
http://svtplay.se/v/1441927/popcirkus/mando_diao_-_gloria?sb,k104115,1,f,104115

Riktigt skön. Mer blås tack!


   
SvaraCitera

brukar inte lyssna på mando diao men när jag hörde deras nya låt "Dance with somebody" på mtv så tyckte jag att den var fantastisk.

när kommer deras nya skiva ut eller har den redan släppts. i såfall, vad heter den, vill gärna köpa skivan 😛


   
SvaraCitera

ofta mejeriet ligger i malmö[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera