Aviseringar
Rensa alla

många inlägg ikväll....bra att ni har något att göra.<3<3<3<3hjärtan.


Ämnesstartare

vet att jag gör många inlägg ikväll , MEEEEN.....

panik panik panik. Det är en kille jag tror jag börjar gilla..Vi går på samma skola , har träffats ett antal gånger utanför skolan. Det är så in i helvetes (hehe) svårt att prata med honom , att få igång en konversation överhuvudtaget. Det är faktiskt riktigt jobbigt [cute] Och han ringde mig nyss (då vill man väll prata????) och han var HELT KNÄPPTYST i telefonen , när jag försöker prata så går det fan inte att få igång!!!!! DÖÖÖÖÖ [tard][mad][smile][bigsmile][tired][blush][no-no][zzz][n][n][n][y][love]
vad gör man nu ?
fattar ni hur pinsam tystnad det var nyss eller ? och jag försöker göra lite ljud för att det inte så va HELT PINSAMT TYST , det slutade med att jag lät som en jävla gris typ..han frågade om jag va förkyld.. BRA elin , bra!!!1!!! <3


   
Citera

det går nog bra ska du se
träffas några gånger och prata lite smått så känns det inte lika pinsamt längre.


   
SvaraCitera

Vad är det med honom du gillar då?
verkar ju bara vara svårt att föra en konversation med killen, och tyvärr måste man prata med varandra ibland.


   
SvaraCitera

du verkar eftertraktad, använd det på bästa sätt [y]


   
SvaraCitera

haha kul historia, fick mig att le

hatar pinsamma tystnader. har börjat säga till folk när det blir tyst att säga nåt, även innan jag ens pratat med nån säger jag att de bara ska prata på, spela roll om vad. vet inte om det är bra men gör det ändå


   
SvaraCitera