Aviseringar
Rensa alla

många personer på ungdomare.se som inte vet va de ska göra


Ämnesstartare

ennie:

förlåt men ja e sånhär i min personlighete....kan inte hjälpa d dt kommer in massa tankar jag tänker mkt på andra människo va de håller på me

gör inget, har också massa tankar[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

gör inget, har också massa tankar[smile]

tack snäll tjej..kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tack snäll tjej..kram

vassego! //kram från den snälla tjejen[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har också massa tankar

http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/military/m1a1abramstank/M1A1_abrams_tan&...

Så'na?

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA-HAHAHAHAH! [bigsmile] DÄR SATT'N! FY FAN, VA' JAG É ROLIG!


   
SvaraCitera

elr huwr!!! jävla f*ttor som ba gör så hela fucking tiden. men assow orka att du ska göra ny användare. gå o skaffa dig ett liv, playahead och en boyfriend ist lix :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stroker Ace:

Så'na?

ngt fel på länken, men det var säkert något påhittigt du googlat fram för min skull[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va göru ennie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det var säkert något påhittigt du googlat fram för min skull

d va 1 tank !!!


   
SvaraCitera
B3ll4

ennie:

några exempel
annpeta
....... B3ll4

det var inte snällt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stroker Ace:

d va 1 tank !!!

va dt än var så var det säkert fint[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

va göru ennie

sofftar o så sj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

sofftar o så sj?

typ samma heh.. eh sittar på chatten smsar lite med 1 kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

typ samma heh.. eh sittar på chatten smsar lite med 1 kompis

ok 3vligt. chattan funkar inte för mig men i värkligheterns namn så gillar ja inte o chatta.... vissa tider t.ex. nu så dt e ju lugnt. ser på 1 avsnittr av skins o chattar i msn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ok 3vligt. chattan funkar inte för mig men i värkligheterns namn så gillar ja inte o chatta.... vissa tider t.ex. nu så dt e ju lugnt. ser på 1 avsnittr av skins o chattar i msn.

ok jag har lyssna på samma låt i circa 2 timmar men jag tycker chatten är trevligt att sitta i ochsåå har min msn status som visa offline för jag vill inte att folk ska troa tt jag är en nörd som sitter på internet en löärdag kväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

ok jag har lyssna på samma låt i circa 2 timmar men jag tycker chatten är trevligt att sitta i ochsåå har min msn status som visa offline för jag vill inte att folk ska troa tt jag är en nörd som sitter på internet en löärdag kväll

hmmm ok tkr samma ang. msn men e extra modig idag.. byrr mig inte dirrekt.. d jobbiga me chattan är man måste skriva efter ett tag loggas man ut annars. o de stör ja mig på.


   
SvaraCitera