Aviseringar
Rensa alla

Många tjejer från Scandalbeauties har lämnat sidan och gått över till Sinnergirls


haha


   
SvaraCitera
reben

Holger: Asså det kommer ju bli porrigare VIPS på Sinnergirls så på så sätt är det ju bra. Dom får visa fittan där det fick dom inte på Scandal.

ok grattis isf =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Hahaha kom igen du måste dra ett exempelMycket glad har stalkat några av dessa på internet, går inte beskriva hur korkade de är...men snygga!,

Alltså, de tror att de är värsta superstjärnorna som ska ha allt gratis och att man ska behandla dom som drottningar. Senaste gången de var på en krog jag arbetade så trodde de att de fick göra precis vad som helst typ. Sen pratar de typ bara om bröst, naglar och hår. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holger: ALLVARLIGT? Vilka då? Shit alltså tog du deras autografer? Haha vadå dumma? Dom är ju jättesmarta och jättesnygga. Du är säkert bara avis för att dom fick alla killars uppmärksamhet.

uff jag pallar inte alltså


   
SvaraCitera

Holger: ?

du känns väldigt ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

du känns väldigt ensam

Är inte ensam bor tsms med en snubbe som heter Jonas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tardig


   
SvaraCitera

Holger: Är inte ensam bor tsms med en snubbe som heter Jonas.

då är ni ensamma....tillsammans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget jag är bekant med eller bryr mig om, ha så kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fina dom är... jag vill oxo blogga där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

då är ni ensamma....tillsammans

Ehh nej.

jkdlsgft:
vad fina dom är... jag vill oxo blogga där

Sinnergirls eller Scandal? Vet inte om man kan/får blogga på båda ställena samtidigt men du kan ju ansöka till den sidan du vill blogga mest på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holger:

Ehh nej.

Sinnergirls eller Scandal? Vet inte om man kan/får blogga på båda ställena samtidigt men du kan ju ansöka till den sidan du vill blogga mest på.

nä vågar inte, vem som helst kan ju se :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undra om deras pappor är stolta över dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Alltså, de tror att de är värsta superstjärnorna som ska ha allt gratis och att man ska behandla dom som drottningar. Senaste gången de var på en krog jag arbetade så trodde de att de fick göra precis vad som helst typ. Sen pratar de typ bara om bröst, naglar och hår. 

Sa de inte vad de gillar för typ av killar då? Antar att man måste vara muskelknutte med tribaltatueringar alternativt jävligt jävligt rik.


   
SvaraCitera

Knegaren: Sa de inte vad de gillar för typ av killar då? Antar att man måste vara muskelknutte med tribaltatueringar alternativt jävligt jävligt rik.

Min erfarenhet är att män och kvinnor som starkt identifierar sig med sitt kön är attraherade av andra som gör det.


   
SvaraCitera