Aviseringar
Rensa alla

Mångkulturens Ansikte!


Ämnesstartare

OF 5:

anledningen till att det är så jävla många ungdomar som inte arbetar är för att en tredjedel inte har gymnasieutbildning

och det är väldigt få invandrare som faktiskt bråkar, snarare så att det är fulla svenskar som slåss mest

Men det är fler invandrare som gör brott än svenskar kolla statisk!


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Men det är fler invandrare som gör brott än svenskar kolla statisk!

enliget SCB står dom för 16 av 100 brott så vad du har läst för propaganda vetefan


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Nu pratar jag om Mångkulturen sluta säg att jag är Rasist!

Du är emot invandrarna gör dig till en rasist. Äckligt [chocked]


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Ett exempel alla som bor i Rosengård är invandrare DOM unga är kriminella!

Så du menar att alla ungdomar i Rosengård är kriminella? Du är fan inte klok. Och nu om dom var det, alla invandrare i Rosengård täcker typ 1% av Sveriges invandrare, mindre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Du är emot invandrarna gör dig till en rasist. Äckligt [chocked]

KÄFT du vet inte ett skit om mig,
Försök att hålla hos till samtalsämnet.

ingetnamn123:

Så du menar att alla ungdomar i Rosengård är kriminella? Du är fan inte klok. Och nu om dom var det, alla invandrare i Rosengård täcker typ 1% av Sveriges invandrare, mindre..

SO? Dom begår mycket brott där, Typ BARA den hära delen av håret så har det varit ungefär tror det var 96 anlagda bränder i rosengård! När brandkåren kommer fram och ska släcka elden VET DU VAD DOM GÖR DÅ? Då börjar dom kasta stenar mot brandmännen DÅLIG stil.[confused]


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Då börjar dom kasta stenar mot brandmännen DÅLIG stil.

som du själv säger det, SO? Dom utgör fortfarande inte majoriteten av invandrarna. Det finns dubbelt så fler svenskar som gör värre brått. Varje år är det massa svenskor som går runt och skär bondgårds djurens könsorgan med kniv. Det finns svenskar som våldtar folk. Det finns svenskar som mördar folk. Det finns svenska kriminella ligor som säljer narkotika till barn och sprider prostutitionen. Detta är mkt värre än några tonåringar som kastar små sten på brandbilar. Ja att kasta sten på brandbilar är idiotiskt också, men som sagt, dom är bara tonåringar. Det finns massor av svenska tonåringar som gör samma sak.

MrSwedishPatriot:

KÄFT du vet inte ett skit om mig,
Försök att hålla hos till samtalsämnet.

Jag håller mig till ämnet. Ville bara på peka att du är en rasist och att du ska sluta neka det.

MrSwedishPatriot:

Du ser/vill inte se vad som håller på att hända!

Jag bor i en invandrartät förort i Stockholm. Jag ser vad som händer, och det händer inget speciellt här som skulle kunna påvärka Sverige. Om det är någons fel så är det dom svenska politikerna som tvingar invandrarna in i en klump.

Och till er som säger att invandrarna drar sig till varandra, ni har fel. Det är så att den svenska riksdagen har skapat olika "ghetton" åt invandrarna, till exempel Rinkeby och Rosengård. Då våra nyinflyttade vänner inte kan någon bra svenska så får dom jobba som till exempel, städare. Som städare får man inte mycket med pengar, därför är dom tvungna att flytta till Rinkeby eller Rosengård för att det är billigast där.

När dessa stackars ungdomar ser vilket jävla läge dom sitter i så börjar dom protestera på ett väldigt dåligt sätt, till exempel som du nämnde att man började kasta stenar på brandbilar. Men det är fan inte dom du ska klaga på utan den svenska riksdagens förjävliga invandrarpolitik.

MrSwedishPatriot:

Jag är en rasist!

Bra att du erkänner det. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Jag håller mig till ämnet. Ville bara på peka att du är en rasist och att du ska sluta neka det.

Nej jag är inte det! Kan du vissa var jag skrivit något sånt? Jag är en Patriot.

ingetnamn123:

När dessa stackars ungdomar ser vilket jävla läge dom sitter i så börjar dom protestera på ett väldigt dåligt sätt, till exempel som du nämnde att man började kasta stenar på brandbilar. Men det är fan inte dom du ska klaga på utan den svenska riksdagens förjävliga invandrarpolitik.

Men dom ska inte hålla på som dom gör!

ingetnamn123:

Bra att du erkänner det. [cheers]

Kan du vara himla snäll att säga var jag skrev det!


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Men dom ska inte hålla på som dom gör!

Så klart dom inte ska det. Men för att 0.00001% av invandrarna gör nått dåligt så ska man fan inte säga att alla invandrare gör sånt.
Men det är fane mig inte deras fel, tacka ditt fosterland!

MrSwedishPatriot:

Kan du vara himla snäll att säga var jag skrev det!

Var det en fråga? Om det var en så; du vet nog bäst själv vart du skrev det. [cute]


   
SvaraCitera

McLuver:

Tänk på allt det positiva!

Jävligt fördomsfull video framförallt. Inte kul nånstans. Känner för att avliva den som gjort den.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Känner för att avlida den som gjort den.

Döda mig inte. [cry]


   
SvaraCitera

Fy fan:

Döda mig inte. [cry]

Bara psykiskt. [sad] Tyvärr. Har mördar-mode på nu.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Bara psykiskt. [sad] Tyvärr. Har mördar-mode på nu.

Hej hej mördartjej!


   
SvaraCitera

Fy fan:

Hej hej mördartjej!

Bör jag skriva hej hej efter varje inlägg framöver?


   
SvaraCitera

Videon är bara jävla nazipropaganda.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Bör jag skriva hej hej efter varje inlägg framöver?

Nej det bör du inte, hej hej.


   
SvaraCitera