Aviseringar
Rensa alla

manipulerad till sex?


Ämnesstartare

Vill egentligen bara veta eller om jag håller på att bli helt galen. Det finns en äldre kille (4 år) jag förlorade oskulden till. Han tryckte på det hela tiden fast jag sa nej och när det väl hände sa jag upprepade gånger, ”nej” och ”sluta” är det något som går att anmäla eller är jag bara helt paranoid?


   
Citera
Haien

Våldtäkt, anmäl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl.
Det han gjorde är INTE okej någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl din nöt


   
SvaraCitera

Herregud ett nej är alltid ett nej och det ska respekteras det är helt klart en våldtäkt anmäl snälla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah anmäl direkt snälla


   
SvaraCitera

Låter inte okej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samtliga inlägg ovan tycks leva i någon form av drömvärld där de tror att rättvisa alltid skipas i svenska domstolar. Men så är inte fallet.

Har våldtäkten skett ikväll så ring 112 och begär "polis" så får de komma och hämta dig och köra dig till sjukhus för underlivsundersökning och även ta ev skrapprov av hudfragment under dina naglar för DNA-test. Har du rivit honom rejält så bör det ju finnas rejält med hudfragment under dina naglar och även rejält med blod i sängen eller där våldtäkten ägde rum. Samt att det även finns en viss sannolikhet att grannarna har hört dig skrika NEJ och SLUTA! Det räcker liksom inte att du "bara" viskat stopp - sluta i hans öra.

Uppfylls alla dessa krav dvs att underlivsundersökningen på sjukhus och hudfragment under naglarna samt blod på lakan eller där våldtäkten har ägt rum samt att grannarna har hört dig skrika så är utsikterna goda för att göra en polisanmälan och få till en fällande dom.

För 10 år sedan var det knappt 20% av alla anmälda våldtäkter som blev fällande domar. Men i mitten av förra årtiondet, ca 2015/2016, så sjönk antalet till 5% fällande domar. Det är utvecklingen av den svenska sk "rättvisan" idag år 2020. Tumme ned

SVT: Bara fem av hundra anmälda våldtäkter leder till dom


   
SvaraCitera



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmmm... avregistrerade sig en dryg timma efter att hon registrerade sig... hmmm... det verkar suspekt.  Tumme ned


   
SvaraCitera

anmäl, punkt slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns lite som våldtäkt helt ärligt


   
SvaraCitera

låter som våldtäkt i mina öron 


   
SvaraCitera

123fendas:

Mycket bra video.


   
SvaraCitera
M04
 M04

Allt som är  sexuellt å som sker det även om man själv säger nej och ber den andre sluta räknas väll som våldtäkt, eller?  


   
SvaraCitera