Aviseringar
Rensa alla

Manlig gynekolog


Ämnesstartare

Är självklart medveten om att det finns massor av manliga gynekologer, kanske till och med majoriteten av gynekologer är män?

Varför är det så? Varför väljer man som man att bli det? För de flesta kvinnor föredrar nog kvinnliga gynekologer om jag får gissa.

Jag menar, är det för att de vill ha tillgång till fitta dagligen eller? Isåfall borde det vara förbjudet...


   
Citera
Ämnesstartare

Varför frågar du inte gynekologer istället för ett gäng ungdomar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Varför frågar du inte gynekologer istället för ett gäng ungdomar..

Frågar killar här för att kanske få ett litet hum om hur ni tänker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellre gympalärare. :S:S:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tingeling:

Frågar killar här för att kanske få ett litet hum om hur ni tänker?

Tafsa på JB's utan att bli straffad kanske ;))) :p


   
SvaraCitera
Åtta

tingeling:

Jag menar, är det för att de vill ha tillgång till fitta dagligen eller?

Jag tror säkert att det är jättesexigt att tafsa på herpesfittor dagarna i ända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en läkarinriktning som alla andra,
finns ju många manliga förlossningsläkare också.
Tvivlar på att de ser någon som helst erotik med sitt jobb.


   
SvaraCitera

Jävla kvinnliga gynekologer då... Flator hela bunten, som utbildar sig till det för att få glo folk upp i fittan hela dagarna. [confused]


   
SvaraCitera

har svårt att förstå varför någon överhuvudtaget skulle vilja bli gynekolog ärligt talat


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har svårt att förstå varför någon överhuvudtaget skulle vilja bli gynekolog ärligt talat

tänk va underbart att stirra kärringar upp i fittan hela dagarna

seriöst, hur kul är det att ha sex på kvällen med frugan sen [bigsmile]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

tänk va underbart att stirra kärringar upp i fittan hela dagarna

seriöst, hur kul är det att ha sex på kvällen med frugan sen

haha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tingeling:

Varför är det så? Varför väljer man som man att bli det? För de flesta kvinnor föredrar nog kvinnliga gynekologer om jag får gissa.

Har vi inte läkarbrist idag, dessutom tror jag inte tjejerna som går till gynekologer bryr sig särskilt mycket om vem som undersöker dem, bara att det är över snabbt och att det går bra.

och...

Åtta:

Jag tror säkert att det är jättesexigt att tafsa på herpesfittor dagarna i ända.


   
SvaraCitera

Kändisgynekolog [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

Män är idioter, en man på ungdomsmottagningen smekte min hand och sa att jag skulle ta av mig kläderna även om man kunde göra det själv ensam fick jag reda på sen ;S visst var han väl attraktiv men min poäng är att män måste vara idioter, han var säkert 35 år och fann mig attraktiv, hur många 15-åriga tjejer tycker han då är snygga så han gör likadant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gynekologer är läkare. Ingen eller ytterst få utbildar sig till läkare för att det är så sexigt att pilla i fittor med svamp, illaluktande flytningar, vårtor, utslag, mensblod och så vidare.

Och om din manliga gynekolog nu mot förmodan är det för att han tycker att fittor är så jävla fina, då ska väl du skita i det så länge han inte gör någonting olämpligt eller obehagligt.

Det finns faktiskt många kvinnor som säger att dom föredrar manliga gynekologer eftersom dom upplever att dom är mer försiktiga än kvinnliga.

Om du känner att det är obehagligt att bli undersökt av en manlig gynekolog har du rätt att kräva att en sköterska är närvarande i rummet.


   
SvaraCitera