Aviseringar
Rensa alla

Mår dåligt av att vara utan min flickvän


Ämnesstartare

Min flickvän är i stort sätt den bästa människan i hela världen och jag älskar henne så mycket. Jag är nästan hundra procent säker att hon känner likadant för mig. Jag flyttade en timme ifrån henne nu i helgen för att börja på en helt ny skola och enda sedan flytten har jag mått dåligt. Vi spenderade i stort sätt varenda dag med varandra i ett och ett halvt år och jag mår dåligt när jag är utan henne. Även ifall fredagarna är lediga för mig och jag kan träffa henne 3 dagar i veckan mår jag pissigt.

Skolan i sig är bra, har en jävligt fin lägenhet tillsammans med två kompisar och klassen/kurser verkar jättebra samt att jag inte har några problem att skaffa nya vänner! Och att jag går linjen jag vill är också ett jätteplus. Men ändå får den här flickan mig att må pissigt dåligt när hon inte är med mig...

Under sommaren har hon bearbetat att jag ska flytta, och var beredd på flytten när det skedde.
Men jag började inse hur det skulle bli två dagar innan flytten och enda sedan hon åkte ifrån mig mår jag pissigt igen och kan knappt vänta till torsdag kväll.

Jag vet att det är den bästa känslan att vara kär, men jag är verkligen inte efterhängsen, svartsjuk och låter henne göra det hon vill. Vi litar på varandra och har ett sunt förhållande.

Men jag mår dåligt att vara utan henne och jag kan få tårar i ögonen när jag tänker på det här (och då gråter jag nästan ALDRIG)

Någon som känner som jag eller gått igenom samma sak? Hade varit bra att få tips på hur man kan må bättre.


   
Citera

rockingring:

Någon som känner som jag eller gått igenom samma sak?

ja

rockingring:

Hade varit bra att få tips på hur man kan må bättre.

har inga tips på vad man ska göra, har endast tips på vad man inte ska göra, men det är sånt normala, psykiskt friska människor kan tänka ut själva.


   
SvaraCitera

Tror du kommer att vänja dig. Du har ju en bra livssituation nu också? Med skola och vänner. Dessutom är det bara 1 timme, förutom att ni kan ses 3 dagar (!!!) i veckan så kommer ni säkert hitta hål utöver det. Jag tror det är nyttigt för erat förhållande om ni umgicks varenda dag.


   
SvaraCitera

Du vänjer dig. Det är nyttigt att sakna en person för då kommer det kännas extra härligt när ni väl ses. [smile]


   
SvaraCitera

Lär dig att leva utan henne, FORT
ditt liv skall cirkulera kring Dig och inte kring Flickvän
Mycket viktigt! dock kan ni fortsätta att umgås och så men se till att ha ett eget liv[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NeoSeymour:

Lär dig att leva utan henne, FORT
ditt liv skall cirkulera kring Dig och inte kring Flickvän
Mycket viktigt! dock kan ni fortsätta att umgås och så men se till att ha ett eget liv[cool]

Jo men jag har ett eget liv och egna intressen, det är bara det att vi har tid för varandra nästan varje dag och det är därför vi träffas så mycket och så ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa skype, mic och webcam [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera

rockingring:

Jo men jag har ett eget liv och egna intressen, det är bara det att vi har tid för varandra nästan varje dag och det är därför vi träffas så mycket och så ofta.

Jag förstår! Bra att du har egna saker att göra också! Och försök att se det positiva i att ni nu bor lite längre ifrån varandra; ni får längta, har mer att prata om samt att du får mer tid för dig själv. Tro mig; det är tufft i början, skitjobbigt, men efter ett tag så vänjer man sig!


   
SvaraCitera

rockingring:

Någon som känner som jag eller gått igenom samma sak? Hade varit bra att få tips på hur man kan må bättre.

Typ den ända killen här med samma erfarenhet?

Yoga Kundalini yoga för att må bättre.
Ha detta tänk. Finns alltid bättre tjejer i vattnet. Funkar inte den tjejen NEXTA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter liiite i samma sits. Har ett distansförhållande på 50 mil och kan bara träffas 1-2 gånger / månad. Ska flytta ihop om ett år och då ska jag flytta dit (Stockholm) och plugga där. Men varje gång vi ses är det sjukt smärtsamt att behöva lämna varandra, har oftast en depressionstid i nån vecka efter, eller efter ett tag utan honom.
Så jag vet hur det känns, det är hemskt att vara utan någon som man behöver så mycket.


   
SvaraCitera

Mår också dåligt att vara utan din flickvän[sad] tur att jag så sällan är det[cute]


   
SvaraCitera

prata med henne och förklara hur du känner.. följ ditt hjärta så du senare inte ångrar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era svar!

Kebu12: Okej? Och det skulle på något som helst sätt vara roligt? Försök hitta någon bättre syssla när du har tråkigt än att sitta och lägga onödiga kommentarer på ett forum där alla hatar dig din jävla p:12a

Skaffa ett liv! Det borde göra susen.


   
SvaraCitera

kebu12:

Mår också dåligt att vara utan din flickvän tur att jag så sällan är det

[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Mår också dåligt att vara utan din flickvän tur att jag så sällan är det

rockingring:

Kebu12: Okej? Och det skulle på något som helst sätt vara roligt? Försök hitta någon bättre syssla när du har tråkigt än att sitta och lägga onödiga kommentarer på ett forum där alla hatar dig din jävla p:12a

[blush]


   
SvaraCitera