Aviseringar
Rensa alla

Mår dåligt hjälp !


Ämnesstartare

Jag mår fruktansvärt dåligt över en händelse som har hänt.Mitt tåg blev inställt och nästa skulle komma om 2h . Enda toan var ur funktion och jag kände att jag till 100% inte skulle kunna hålla mig tills nästa tåg då jag redan hade stora problem med att hålla mig ! Jag korsade benen och hoppades på det bästa men jag kissade ner mig på stationen ! Alla såg mig och min olycka ! Är det ngt fel på mig ! jag känner ingen som kissat på sig i äldre ålder 


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej det är inget fel på dig. Det kan hända alla


   
SvaraCitera

Nej det är helt normalt! Jag har kissat på mig på fyllan och en tjej kompis till mig sket på sig på väg till skolan och ramlade på Backen med rumpan ner (hon hadde kjol) och gjorde ett brunt streck på gräsmattan.


   
SvaraCitera

Det är inget fel med det, man kan inte hålla sig för alltid liksom så det skulle kunna hända vem som helst. 


   
SvaraCitera

Hela mitt liv är ett skämt så jag delar din sorg.
Ifall du vill prata om hur meningslöst livet känns just nu finns jag alltid här, gillar bara hjälpa folk.


   
SvaraCitera

Inte samma grej men det får mig och tänka när jag nästan gick in i en spårvagn och hörde när de ropade på mig men jag är alltid så rädd att gå på det stället, och efter den händelsen gör jag aldrig om det igen även om det hänt några gånger till, som tur är har jag hunnit. Men så fort det är över då känns de bra och det är bara släppa de fort som möjligt, för du klarade det.


   
SvaraCitera
shuna

Äh, inget att bry sig om. Gå vidare med livet bara.


   
SvaraCitera

Vid cirka fem tillfällen har det varit nära på att det skulle hända mig...


   
SvaraCitera

Lugn lugn lugn, det gör inget. Tror ingen kommer ihåg dig i alla fall


   
SvaraCitera

Vad spelar d för roll? Asså alla råkar kissa på sig nån gång det är inget du kan råför! Det är inte en stor sak. Hjärta. Jag har många erfarenhet av samma sak, men det är liksom inget man kan rå för d ä ba att acceptera att det hände åka hem och kasta in kläderna i tvättmaskinen.  


   
SvaraCitera