Aviseringar
Rensa alla

mår dåligt när jag är kär


Ämnesstartare

Blandat med dåligt självförtroende så äre väl inte nå vidare kul


   
SvaraCitera

Ja, jag mår också skit när jag är kär. Därför slutade jag bli kär för ett antal år sen. Ett val jag är mycket nöjd över!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek leder alltid till att man mår dåligt så man bör hålla sig borta från det där tramset ..


   
SvaraCitera

Sterd:

Ja, jag mår också skit när jag är kär. Därför slutade jag bli kär för ett antal år sen. Ett val jag är mycket nöjd över!

Går det att välja bort?


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Går det att välja bort?

Javisst, varför skulle det inte göra det?


   
SvaraCitera

Sterd:

Javisst, varför skulle det inte göra det?

Teach me, sensei.


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Teach me, sensei.

Det hela är mycket enkelt: Få inget romantiskt intresse bara. Bättre än så kan jag nog inte förklara det. Kär blir man ju när man börjar tänka alldeles för mycket på en enskild människa, så låt bli att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Ja, jag mår också skit när jag är kär. Därför slutade jag bli kär för ett antal år sen. Ett val jag är mycket nöjd över!

låter ju så himla hemskt :(. vill ju inte sltua vara kär vill bara sluta dö varje gång jag blir det.
det är typ som om värdet på allt i ens vardag kommer fram o man inser vad som kan hjälpa en o vad som inte kan hjälpa en när man är kär. mycket faller bort... idag så har jag blivit lite bättre. ser ingen anledning att ta bort många av mina drömmar o intressen eftersom att dom, precis som kärlek, ger mig ren lycka.
detta är väl en av de positiva sakerna jag kan se med kärlek. jag brukar renas verkligen. ta bort allt dåligt i livet. ALLT.. man får liksom nån slags non-tolerans mot det dåliga.


   
SvaraCitera

jovisst känner man igen sig. Iallafall i början när kärleken är som starkast.

Man blir allmänt nere för att personen inte är i närheten. Man vill liksom ha personen hos sig hela tiden.


   
SvaraCitera

Fixa bättre självkänsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjaan:

Fixa bättre självkänsla.

hur gör man det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

man kan ju ibland veta att det redan är kört på förhand

Hahahahaha! ... Förlåt! men så jävla roligt sagt! :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

creww:

Hahahahaha! ... Förlåt! men så jävla roligt sagt! :>

haha ja men det är ju sant!^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

haha ja men det är ju sant!^^

Hahaha så sant som det var sagt! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urgh! Samma sak för mig typ. Mår dåligt för att jag vet att jag aldrig kan få den tjejen jag är kär i. [cry] Det är hemskt!


   
SvaraCitera