Aviseringar
Rensa alla

Mår dåligt pga min känsla av desperatheten.


Ämnesstartare

Hmmm. Om man känner sig desperat och det enda man tänker på är att skaffa sig en flickvän. Vad fa'n är fel då? Det är så illa att jag mår dåligt av det. Och jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Helt sick tbh! Skrämmer mig själv. -.-

Svårt att förklara också. Känner mig desperat. Och jag vill bara ha ett förhållande just nu, flickvän. Stadga mig. Bah.


   
Citera

Kände så när jag var 15 år gammal, sedan gjorde jag ett försök och blev nobbad (pga att hon precis hade skaffat en annan pojkvän... hon var snäll dock). Nu har jag inte varit kär sedan dess. Fast det händer ändå rätt mycket runt omkring mig...
Om du känner den desperationen beror det kanske på normala testosteronnivåer eller gott humör i allmänhet bortsett från avsaknaden av kärlek.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Vad fa'n är fel då?

Att du inte har en flickvän gissar jag på. Eller nä. Hmm... jo. Kanske. Äsch, jag vet inte. Men jag chansar på det. Typ. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Om du känner den desperationen beror det kanske på normala testosteronnivåer eller gott humör i allmänhet bortsett från avsaknaden av kärlek.

Det är nog rätt. Jag mår skit bra annars. Verkligen toppen. Men shit, jag saknar verkligen kärlek. Jag vet inte sist jag hade ettförhållande. Tror det var för 2 år sen. Mer... Så.. ja, jag saknar något äkta.


   
SvaraCitera

Om jag blir 19 utan att ha utbytt fysisk kontakt med någon av det kvinnliga könet i syfte att visa kärlek så kan vi ha emocontest då.


   
SvaraCitera

Homunculi:

Om jag blir 19 utan att ha utbytt fysisk kontakt med någon av det kvinnliga könet i syfte att visa kärlek så kan vi ha emocontest då.

Fysisk kontakt och flickvän är två helt olika saker.


   
SvaraCitera

känner igen det där allt för väl[n]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Fysisk kontakt och flickvän är två helt olika saker.

Vet, men vi kunde ha emocontest. [sad]


   
SvaraCitera

Homunculi:

Vet, men vi kunde ha emocontest. [sad]

Min poäng var att du inte blir lyckligare av ett ligg på fyllan.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Min poäng var att du inte blir lyckligare av ett ligg på fyllan.

Jag vet. :p


   
SvaraCitera

Homunculi:

Jag vet. :p

Ok, förlåt för att jag inte trodde att du visste. Vänner igen? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirradknug:

vet inte sist jag hade ettförhållande. Tror det var för 2 år sen. Mer... Så.. ja, jag saknar något äkta.

Ge fan i att leta. Det kommer. Det gjorde det för mig. Men vafan, sen tog det slut nästan lika snabbt. Men inga brudar gillar desperata snubbar. Och stadga sig? Du är 19 år goddamnit! Njut av friheten. Njut av att inte behöva tänka på nån annan eller för den delen betala hyra.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Ok, förlåt för att jag inte trodde att du visste. Vänner igen?[blush]

Ja, hur skulle jag kunna vara ovän med en sån trevlig person som du?[blush]


   
SvaraCitera

inget fel finns många som tänker så..


   
SvaraCitera

Vi kan bilda klubb. De flesta tjejer jag stöter på verkar bara vare ute efter tillfälligt. Vilket är något som jag avskyr. Jag vill också ha något seriöst.


   
SvaraCitera