Aviseringar
Rensa alla

mår dåligt


Ämnesstartare

Asså vene vad jag ska göra nu mer.. Tar bara dagen som är.. Mår dåligt för allt nästan. Orkar knappt va hemma för det är bara skit där. Och vill inte vara med nån av mina "kompisar" (finns en annan tråd om det) det är bara en som hjälper att få mig att må bra.
har ingen lust att prata med nån kurator eller något sånt har sagt det till en som ja verkligen litar på men det hjälper inte att prata. Orkar inte va hemma och det går inge bra i skolan.. 


   
Citera
Ämnesetiketter
torg1

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1:
Hur gammal är du?

15


   
SvaraCitera

Snöa in dig på något. brukar funka för mig. skaffa ett nytt eller utveckla intresse som du brinner för 🙂


   
SvaraCitera

Varför sköter du inte skolan för ? Om några år går du ut skolan och kan börja leva ditt egna liv , men tills dess är det bara att stå ut . Du behöver inga vänner för att bli nåt . 


   
SvaraCitera

Bara att kämpa på och försök att hitta någon att prata av dig med, behöver inte prata om något jobbigt osv. Har upplevt det dör flera gånger och gör det fortfarande. Föröka även hitta saker du mår bra utav, kan vara vad som helst. Gå inte och må dåligt för länge bara, blir en vana tillslut som är svår att bryta. Och kom ihåg att aldrig ge upp! Hjärta


   
SvaraCitera

barajag21:
Bara att kämpa på och försök att hitta någon att prata av dig med, behöver inte prata om något jobbigt osv. Har upplevt det dör flera gånger och gör det fortfarande. Föröka även hitta saker du mår bra utav, kan vara vad som helst. Gå inte och må dåligt för länge bara, blir en vana tillslut som är svår att bryta. Och kom ihåg att aldrig ge upp! Hjärta

Jag känner igen mig i det dära att det blir en vana och det är så otroligt svårt att ta sig loss ifrån! 
Fortsätt att kämpa jag tror att du klarar detta! Det är bara att skriva direkt till mig om du behöver prata! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Varför sköter du inte skolan för ? Om några år går du ut skolan och kan börja leva ditt egna liv , men tills dess är det bara att stå ut . Du behöver inga vänner för att bli nåt . 

Jadu försöker så mycket. Men mina lärare är helt åt helvete. Dom har fel syn om mig. Dom tror att dom vet vad jag har svårt med än att ja Ha sagt det så många gånger vad jag har svårt med men får ingen hjälp har pratat med rektorn hon gör inget. Pappa har ringt till kommun och sagt men dom gör inget. Matte läraren skickar ut mig varje lektion än om jag jobbar. Om jag frågar efter ett sudd så skriker hon på mig o h skickar ut mig . och jag är inte en stökig elev. 


   
SvaraCitera