Aviseringar
Rensa alla

Mår illa varje dag typ


Ämnesstartare

Någon som har nån aning om vad det kan vara om man mår illa nästan varje dag nu i en vecka mäst på kvällarna innan jag ska sova men även ibland på dagarna.. ?[tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

Graviditet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Graviditet.

ofta?


   
SvaraCitera

Stress?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Stress?

Jajo kanske kan vara det?..


   
SvaraCitera

Stress, graviditet, dålig kost eller magsjukdom. Take your pick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Stress, graviditet, dålig kost eller magsjukdom. Take your pick

Hm jaha okej.. :O


   
SvaraCitera

PallarInte:

Jajo kanske kan vara det?..

Stress kan ju ställa till med mycket, men det kan ju också vara något helt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

PallarInte: Jajo kanske kan vara det?..

Stress kan ju ställa till med mycket, men det kan ju också vara något helt annat.

jajo.. ja det kan de ju


   
SvaraCitera

Gå till doktorn och ta prover. Minns att jag ofta mådde illa när jag åt mjölkprodukter när jag var liten, pga struntade ibland i specialmaten jag skulle äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gå till doktorn och ta prover. Minns att jag ofta mådde illa när jag åt mjölkprodukter när jag var liten, pga struntade ibland i specialmaten jag skulle äta.

får ta å göra det om de inte blir bättre :O , för jag orkar ingenting heller och ligger å försöker somna minst i 2 timmar tills ja typ då somnar ;O , mjölk dricker jag inte för det får jag bara ont i magen av..:/


   
SvaraCitera

PallarInte:

mjölk dricker jag inte för det får jag bara ont i magen av..:/

Kanske du är laktosintolerant då. Gå och ta ett litet prov, ej farligt. Ska kolla mina järnvärden nästa vecka, vi kan vara synkade och stötta varandra i tanken liksom!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kanske du är laktosintolerant då. Gå och ta ett litet prov, ej farligt. Ska kolla mina järnvärden nästa vecka, vi kan vara synkade och stötta varandra i tanken liksom!!

ja.. Okej , ja precis! ;D


   
SvaraCitera

PallarInte:

jajo.. ja det kan de ju

Jag hade också så (halvår sedan) fast jag mådde illa i princip hela tiden, jag vet inte riktigt vad det berodde på. Gick aldrig och kollade upp det eller så, men min mamma köpte nå kuckelimuckmedicin på nån hälsokost butik. Vart inte helt fri från det, men funkade ganska bra ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Jag hade också så (halvår sedan) fast jag mådde illa i princip hela tiden, jag vet inte riktigt vad det berodde på. Gick aldrig och kollade upp det eller så, men min mamma köpte nå kuckelimuckmedicin på nån hälsokost butik. Vart inte helt fri från det, men funkade ganska bra ändå.

ååh jaha okej.. Det är ju så jobbigt att behöva må illa helatiden:O så går man ju och oroar sig då för att man ska vara gravid..


   
SvaraCitera