Aviseringar
Rensa alla

Mår inte bra hjälp


Ämnesstartare

Tja ! Jag har typ blivit lite förkyld men det e inga problem. Problemet är att jag har super ont i magen jag har inte lust att äta och när jag känner doften av mat så blir jag äcklad och brukar må illa. Jag kräks inte men har ont i magen och kan knappt gå vad ska jag göra och äta och inte äta jag pallar inte med att gå till läkaren så snälla hjälp mig. [love][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror det är bäst om du går till läkaren faktiskt. De brukar vara snälla.


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

kan knappt gå vad ska jag göra och äta och inte äta jag pallar inte med att gå till läkaren så snälla hjälp mig.

Antingen så går du till läkaren, eller så fortsätter du att oroa dig, valet är ditt! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Tror det är bäst om du går till läkaren faktiskt. De brukar vara snälla.

Jag kan knappt gå. [sad]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Jag kan knappt gå.

Då borde du verkligen ta dig dit. Be någon köra dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Då borde du verkligen ta dig dit. Be någon köra dig.

Nu har jag bokat en läkar tid ska dit imorgon [shake]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Nu har jag bokat

BRA! [party]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Nu har jag bokat en läkar tid ska dit imorgon

Lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Lycka till

Tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väntar på Ambulamsen [cry]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Väntar på Ambulamsen

Har du ringt 112? Det är nog bra, de lär ju ge dig starka grejer så att smärtan försvinner! Det kommer bli skönt för dig ska du se! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du ringt 112? Det är nog bra, de lär ju ge dig starka grejer så att smärtan försvinner! Det kommer bli skönt för dig!

De är på väg de ska kolla vad som är felet och kanske så måste jag åka till sjukhuset och vara där ikväll. Gud vad läskigt att få sova i sjukhuset men jag tror inte att det är så allvarligt 🙁[sad]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Gud vad läskigt att få sova i sjukhuset men jag tror inte att det är så allvarligt 🙁[sad]

Det kommer gå fint ska du se! Jag håller tummarna för dig! [smile]


   
SvaraCitera