Aviseringar
Rensa alla

Mår piss av att leva som singel...


Galler of text


   
SvaraCitera

_Ozzy_:

Jag är en kille på nu 22 år, och har levt som singel precis hela mitt liv... Ofrivilligt.

krasch:

Kanske för att du fokuserar så mycket på hur dåligt det är att vara singel som det fuckar sig.
Att utstråla desperation är inte så attraktivt.

isola:

Men vafan, inte du också. Precis när Bajwa slutat länka till den där fjantisdan så börjar du [cry]

[tired]


   
SvaraCitera

Bajwa:

[tired]

Va?


   
SvaraCitera

Tjejer är för bögar!


   
SvaraCitera

isola:

Men vafan, inte du också. Precis när Bajwa slutat länka till den där fjantisdan så börjar du

Fjantsidan? Är väl inget fel med att få tips/råd från folk som kan sådant?


   
SvaraCitera

du kan se positiva saker över att vara singel, det är bra. o självklart är det jobbigt att vara singel o man känner sig så fruktansvärt ensam.... o när man tänkt för mycket så ligger det där o gnager även fast man kanske inte tänker på det lika mycket alltid. det är ett dåligt förslag men nästan alla ger det vid massa olika problem o det är att försöka sluta tänka på det. oerhört svårt,det förstår jag,men försök? o att leta hjälper inte, liksom så fort du börjar prata med en tjej du tycker om kan du inte tänka att henne vill jag ha ett förhållande med, det viktigaste är att lära känna varandra, det kanske börjar på ett kompis stadie o sen växer, det kan ju va så att varje ny relation med en tjej hoppas du på ett förhållande alldeles för tidigt, bara låt den tanken vara o försök fokusera på att verkligen lära känna henne.<3 sen vet jag ju inte alls hur du tänker men försökte iaf med något, o jag är säker på att du hittar någon i framtiden, allt väntande kanske gör att du hittar den underbaraste tjejen på jorden, o då var det värt längtan <3 kram!


   
SvaraCitera
_Ozzy_
Ämnesstartare

Jo men det är ju fortfarande den sexuela frustrationen jag måste tampas med, då jag har ptoblem att ens fixa engångs ligg


   
SvaraCitera

_Ozzy_:

Alltså jag ser ju självklart fördelar med att vara singel, men det är saknaden av den närheten som gör att jag mår dåligt...

Förstår, dock inte kåtheten som du nämner utan mer avsaknaden av närhet och ömhet.

Men det tog ett bra tag innan jag kunde komma nära någon och sedan försöka få det till något mer, det hemskaste är att det egentligen krävs så lite när man väl hittar rätt sätt att göra det på.


   
SvaraCitera

Buddah:

Fjantsidan? Är väl inget fel med att få tips/råd från folk som kan sådant?

Nej absolut inte, men då ska man nog söka sig till folk som kan någonting vettigt också [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

Nej absolut inte, men då ska man nog söka sig till folk som kan någonting vettigt också

Har du ens läst materialet som finns på siten? Folket som driver C-R (Charismatic Revolution) håller i kurser som lär folk att "ragga" och utvecklas personligt - som uppenbarligen funkar annars hade de inte kunnat leva på det (plus att det finns många goda recensioner av dessa kurser).


   
SvaraCitera

Buddah:

Har du ens läst materialet som finns på siten? Folket som driver C-R (Charismatic Revolution) håller i kurser som lär folk att "ragga" och utvecklas personligt - som uppenbarligen funkar annars hade de inte kunnat leva på det (plus att det finns många goda recensioner av dessa kurser).

Jodå, kollat. Liknande dem lite vid spåtanterna man kan ringa och bli spådd av för 10kr i minuten.
Men funkar det för dig så är det ju bra!


   
SvaraCitera

isola:

Jodå, kollat. Liknande dem lite vid spåtanterna man kan ringa och bli spådd av för 10kr i minuten.
Men funkar det för dig så är det ju bra!

Har aldrig påstått att det fungerar för mig, utan att de verkar fungera i allmänhet. Och tycker du att det liknar spåtanter så har du verkligen inte läst. Din åsikt saknar helt substans som vanligt.


   
SvaraCitera

Buddah:

r aldrig påstått att det fungerar för mig, utan att de verkar fungera i allmänhet. Och tycker du att det liknar spåtanter så har du verkligen inte läst. Din åsikt saknar helt substans som vanligt.

När jag liknande dem vid spåtanter så förstår du väl att jag menade insattsmässigt och inte trovärdigt. Och du behöver inte ta så illa upp, lilla du.


   
SvaraCitera

isola:

så förstår du väl att jag menade insattsmässigt och inte trovärdigt

Nä? Sjukt konstig liknelse i sådana fall.


   
SvaraCitera

Buddah:

Nä? Sjukt konstig liknelse i sådana fall.

Menade att det är en sådan galen grej att betala för, när de inte verkar få någon valuta för pengarna utan bara lär sig att se tjejer som objekt stöpta i samma form.


   
SvaraCitera