Aviseringar
Rensa alla

Mår riktigt dåligt


Ämnesstartare

Jag har blivit misshandlad & hotad till livet x antal gånger, och är fullkomligt livrädd för allt där ute. Polisen vägrar utreda detta, eftersom jag är inlagd på BUP, och dem tror jag har hittat på.
Och jag har rymt hemifrån ett 20tals gånger, och en gång kommer jag klart ihåg efter att polisen hittat mig, och jag hade precis blivit misshandlad, att när jag berättade om detta, sa dem :
"hon är inlagd på en psykiatrisk klinik, och hur förmodligen hittat på detta, för uppmärksamhet",
dem orden tär än på mig. Och jag är fortfarande inlagd, och just nu på Tvångsvård, eftersom jag fortsatt och rymma, skada mig själv, och uttryckte att jag skulle ta livet av mig. Men saken är den, att jag mår bara sämre. För "tack vare" misshandlingarna, och att ingen vill utreda dem, så kan jag inte gå utanför avdelningen, trots jag hatar att vara här.
Och allt jag vill är att rymma härifrån, men kan inte.

Jag är så livrädd för att vara där ute, jag är rädd för att bli misshandlad igen, men ingen tar mig på allvar.
Vad ska jag göra ?


   
Citera

Vem är det du blir misshandlad av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Vem är det du blir misshandlad av?

Jag vet inte, eftersom polisen inte vill utreda detta ..


   
SvaraCitera

det här låter allvarligt. har du pratat med dina föräldrar om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getalife:

det här låter allvarligt. har du pratat med dina föräldrar om det?

Ja, men den "ignorerar" det, för dem tycker det är jobbigt, och när jag drar upp det säger dem bara: Vi vet inte vad vi ska säga, polisen kanske har rätt ...
Och det gör ont i mig att få höra det, så jag har slutat att prata ..


   
SvaraCitera

ellinorlinnea:

Och jag har rymt hemifrån ett 20tals gånger

Varför/hur har du kommit tillbaka? Hur länge har du varit borta?

ellinorlinnea:

Och allt jag vill är att rymma härifrån, men kan inte.

Jo, uppenbarligen, eftersom du gjort det minst 20 gånger tidigare?

ellinorlinnea:

Jag vet inte, eftersom polisen inte vill utreda detta ..

Är det folk som kommer fram till dig i mörkret ute och slår dig eller är det inomhus? Är det vid vissa tillfällen? Hur går misshandeln till? Får du ytliga sår eller kan du komma loss? Hur många gånger har det hänt? Varför kan du inte se misshandlaren?

Mycket är oklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polisen har hämtat mig varje gång, och jag har då varit borta i allt från 1 timme - 19 timmar som mest.
Ja, dem har kommit framtill mig i mörkert, och börjat misshandlat mig, utomhus. Jag har sett dem runt min skola innan. De håller fast mig stenhårt, och håller för min mun så jag inte ska kunna skrika. Jag har vid varje misshandel fått blåmärken, och vid den "senaste" fick jag ett stort blåmärke över bröstkorgen och revbenen och ett skärsår över vänster bröst. Det har varit kolsvart ute, och dem har varit klädda i svart/gröna jackor, med luvor uppe.
Det har varit 3 misshandlingar .


   
SvaraCitera

fan vad otur du måste ha om du lyckas bli misshandlad så många gånger av människor du inte vet vilka de är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fan vad otur du måste ha om du lyckas bli misshandlad så många gånger av människor du inte vet vilka de är.

ja, eller så är jag värd det? att bli slagen menar jag?
Jag vet inte längre.


   
SvaraCitera

ellinorlinnea:

ja, eller så är jag värd det? att bli slagen menar jag?Jag vet inte längre.

[zzz]


   
SvaraCitera

ellinorlinnea:

Jag har vid varje misshandel fått blåmärken, och vid den "senaste" fick jag ett stort blåmärke över bröstkorgen och revbenen och ett skärsår över vänster bröst.

Har du visat detta för polisen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jadå, dem har fått foton, men vill ej prata med mig, eftersom jag är i sånt skick att säger dem något fel, går jag till "attack". Och sen vill dem ju ej göra en utredning .. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_Japan : vad menar du med : [zzz] ?!


   
SvaraCitera

du lär göra så här:

Blivande_japan:


   
SvaraCitera

dazed:

du lär göra så här:

ahmen gerej ja orkar ej prata med troll mer d va inge kul


   
SvaraCitera