Aviseringar
Rensa alla

Mår riktigt piss just nu! Hjälp mig.


Ämnesstartare

Tjena! Har nu gått och fått en crush på en tjej i klassen. Hon är så himla fin, söt, snäll och hur gullig som helst. Det verkligen pirrar i magen när jag ser henne, speciellt när hon ler mot mig så kan jag verkligen känna hur de pirrar till i magen.

Problemet är att min kanske bästa kompis också har fått en crush på henne. Vi har inte pratat om de här utan jag märker på hans kroppsspråk att han gillar henne riktigt mycket. Han däremot försöker få mer kontakt med henne och de känns på nått sätt som att hon gillar honom. Bara de svider ju men vafan är ju på något sätt glad för hans skull samtidigt som jag bara skulle vilja skrika åt honom i frustration. Svårt att beskriva vad jag menar. Det han gör är att gå efter henne, ler mycket mot henne, har börjat dissat mig för henne genom att fråga enbart henne frågor och inte mig och han har på senare tid också börjat blivit mer deppig när han inte är i kontakt med henne i skolan. Han har dessutom sagt till henne att han tycker hon ser bra ut.

Visst det är kanske lite synd om mig nu. Men de är nog fan mest synd om honom ändå. Hon har visat honom intresse. Jag kände för att bara skita i de och gå ifrån skolan. När jag går ut ser jag att hon pussar en annan kille i klassen? 

Man får bara ta och inse att min bästa kompis situation i själva verket är värre än min. Men jag är mest ledsen över min bästa kompis nu eftersom jag fick reda på en händelse som förändrade allt. Så vad ska jag göra? Ska jag berätta de här för min kompis eller inte?


   
Citera

Ärlighet varar längst. Jag tycker faktiskt att du ska göra det, då slipper du må dåligt över att inte ha berättat iaf. Du kan ju också tillägga att du tyckte synd om honom samtidigt. Killar hanterar sånt här bättre än tjejer alltså. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:
Ärlighet varar längst. Jag tycker faktiskt att du ska göra det, då slipper du må dåligt över att inte ha berättat iaf. Du kan ju också tillägga att du tyckte synd om honom samtidigt. Killar hanterar sånt här bättre än tjejer alltså. 🙂 

Ja du har säkert rätt 🙂


   
SvaraCitera

fotbollsnördeeen:

Ja du har säkert rätt 🙂

Vadå säkert?  Jag har alltid rätt. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Vadå säkert?  Jag har alltid rätt. 🙂 

hahah okej då 😉


   
SvaraCitera

Jag skulle berätta allting sa mar du bättre sen! Va inte lesen nu! Kram


   
SvaraCitera

fotbollsnördeeen:

hahah okej då 😉

Jääääpp! Och duu ta det här som en MAN och inte som en fegis som skriver via sms och skit.-.- Hehehejeje^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

savannah:
Jag skulle berätta allting sa mar du bättre sen! Va inte lesen nu! Kram

tack 🙂 

JaamenLol:

Jääääpp! Och duu ta det här som en MAN och inte som en fegis som skriver via sms och skit.-.- Hehehejeje^^ 

klart jag tar de som en man 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver verkligen hjälp. så mer svar vore bra 🙁


   
SvaraCitera

fotbollsnördeeen:
klart jag tar de som en man 🙂

Hihi bra! Räcker inte mitt tips då? 🙁 om jag frågar dig vad du själv vill göra, vad skulle du då.svara? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Hihi bra! Räcker inte mitt tips då? 🙁 om jag frågar dig vad du själv vill göra, vad skulle du då.svara? 

ingen aning faktiskt, tror jag skulle sagt de till slut...


   
SvaraCitera

fotbollsnördeeen:

ingen aning faktiskt, tror jag skulle sagt de till slut...

Gör det då? Vad är du rädd för? Vad är det värsta som kan hända liksom? Han kanske inte blir glad och bara wihoooo direkt men han kanske förstår eller accepterar det för han tycker ju själv att hon ser bra ut osv jag menar då kanske han imte skulle bli så förvånad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Gör det då? Vad är du rädd för? Vad är det värsta som kan hända liksom? Han kanske inte blir glad och bara wihoooo direkt men han kanske förstår eller accepterar det för han tycker ju själv att hon ser bra ut osv jag menar då kanske han imte skulle bli så förvånad. 

vi får se hur jag gör 🙂


   
SvaraCitera

fotbollsnördeeen:

vi får se hur jag gör 🙂

Okej.  Jag vill veta hur det gick till. 😀 om du vill alltså. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Okej.  Jag vill veta hur det gick till. 😀 om du vill alltså. 🙂 

hur vad gick till? 🙂


   
SvaraCitera