Aviseringar
Rensa alla

mår så illa när jag bombar


oroligtjej:

eller så kan du skaffa ett liv

fan va sjukt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raoulduke:

fan va sjukt!

vad do mena[censur]


   
SvaraCitera

de är ju sjukt äckligt o bomba, jag får kväljningar varje gång ja gör det. men ska de ner så ska de ner. drick nåt med mkt smak efter eller svälj ner det med det. brukar funka bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeroinChic:

de är ju sjukt äckligt o bomba, jag får kväljningar varje gång ja gör det. men ska de ner så ska de ner. drick nåt med mkt smak efter eller svälj ner det med det. brukar funka bättre.

jotack, har gjort det... men numera räcker det att jag tänker på att svälja grejen så vill jag bara spy... fy fan


   
SvaraCitera

Usch får rysningar bara utav tanken...

Men ja, lägg bomben så långt bak på tungan som möjligt och klunka i dig en bra mängd vatten så du slipper "röra till det i munnen". Nu vet jag inte exakt vad i det hela som gör dig illamående, men för mig så var det torrheten och smaken i käften..

Och sedan så försök att inte "känna" efter, efter smak och liknande efter intaget. Det brukar bara förvärra.


   
SvaraCitera

Fast å andra sidan, varför inte bara slicka i dig skiten? Om du dricker tillsammans med det så är det den bästa lösningen tycker jag...

Då smakar det ingenting.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

jotack, har gjort det... men numera räcker det att jag tänker på att svälja grejen så vill jag bara spy... fy fan

haha jag förstår dig precis, jag är precis likadan, kan också spy bara jag tänker på det. har gjort det för mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

She doesn't know how to use the three seashells!

Har inte heller fattat, skulle man skrapa bort bajset med dem? 🙁 Sly lär iofs bajsa rosa moln så det är lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

Har inte heller fattat, skulle man skrapa bort bajset med dem? 🙁

He doesn't know how to use the three seashells! [bigsmile]

Nä allvarligt talat vet inte jag heller, förstår inte varför man skulle behöva tre stycken om man bara skulle skrapa [shake]


   
SvaraCitera

rehabilitering

det har varit en lång och ensam vinter
oroa dig inte
jag är, jag är
älskling jag är hemma nu

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeroinChic:

haha jag förstår dig precis, jag är precis likadan, kan också spy bara jag tänker på det. har gjort det för mkt

Jä me 2 :-/ klarar knappt av att svälja tabletter nu heller pga det. handikapped 4 life


   
SvaraCitera
Exner

Drognyttjandetips är aja baja.


   
SvaraCitera
Exner

Tråden låst


   
SvaraCitera