Aviseringar
Rensa alla

Mår så jävla dåligt 🙁


Ämnesstartare

Hej jag mår så jävla dåligt för min vikt har försökt gått upp sen jag var 10 år och nu är jag 14 och väger 36.4 kg 155cm väldigt förjävligt spinkig och jag skulle vilja lägga på mig många kilon men jag vet inte hur
blir mobbad på skolan varenda dag för det väldigt jobbigt


   
Citera
Ämnesetiketter

Luktar troll.


   
SvaraCitera

Om inte: börja gymma och ät.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Luktar troll.

vadå troll?


   
SvaraCitera

Ät tjocka barns mat.


   
SvaraCitera

Ät smala barns mat.


   
SvaraCitera

Ät mina barns mat.


   
SvaraCitera

tROLL!! Om inte, käka och gymma som en galning. Det är bara att käka dig proppmätt vid VARJE måltid, frukost, lunch, middag, mellanmål, kvällsmat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fan är troll?


   
SvaraCitera

ät tjockismat [tired]


   
SvaraCitera

att gå upp i vikt är Något av det jobbigaste som finns, vet hur det känns, det känns som en omöjlighet. Jag lyckades inte så opererade magsäcken 😀
nu har jag en bra vikt som jag håller...bästa jag gjort någonsin, att vara underviktig och höra folk säga "det är bara att äta" är det skitjobbigt, jag åt fetmat gick till dietister åt och gjorde allt dom bad mig men hände inget på vågen.


   
SvaraCitera

Det inte svårt... Ät fettdroppande mat mkt altså ät hela tiden, du vill ju gå upp så om du äterr Fettigt så kommer du gå upp... Typ ...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriösa svar man får här


   
SvaraCitera

ät mycket mat, det behöver inte bara vara onyttig mat, men ta lite större portioner, träna med så du bygger upp muskler, det kommer göra att du inte ser så smal ut [y]
det kommer ta sin lilla tid innan du ser resultat, men ha tålamod. :).

sen, hur gammal är du? 🙂


   
SvaraCitera

oj det stod visst däär uppe nu såg jag hehehe 🙂 , sry.

men det kan ju va så att du inte riktigt har kommit in i puberteten heller 🙂


   
SvaraCitera