Aviseringar
Rensa alla

Mår skit


time
 time

Hotad:

vad ska jag säga till min pappa om dom ringt han?

Säg sanningen.


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

glad påsk, god jul och gott nytt år.

´
True words. Sa det en gång till min far efter jag diskat 700g bikarbonat i diskmaskinen.

Dold text: Han klappade mig.


   
SvaraCitera

Ta spö


   
SvaraCitera

Var lite mogen och stå för dina handlingar(ja hur korkad du än var vid tillfället), allt annat är bara fegt eller sånt som 3åringar skulle få för sig


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

700g bikarbonat i diskmaskinen

?!

Victor Ahlén:

Dold text

kram


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

kram

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte riktigt.. dom vill slå ner er för att ni busringde? busringde ni den nya tjejens killkompisar? wait what? [confused]


   
SvaraCitera

szfgjdf:

fattar inte riktigt.. dom vill slå ner er för att ni busringde? busringde ni den nya tjejens killkompisar? wait what?

Tänkte något liknande i den stilen.

Om det enbart är busringningar så skall dem inte agera vilket dem gör. Du har uppenbarligen använt ett par mer eller mindre stötande ord under tiden ni "muckade".

I mitt fall skulle knappast jag finna mig i denna situation. Det är så oerhört uppenbart att "mucka" inte leder till någonform av positivt eller konstruktivt. Omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vi ringde hennes gamla kill kompisar. Jo vi använde lite elaka ord både via telefon och fb , men det gjorde dom med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hotad:

Vi vart nyfikna och började kolla hennes kontakter tog några killars nummer och busringde.

Hotad:

Dom blev såklart sura o det när vi ringde

Hotad:

men vi forsatte.

Seriöst,vad förväntade ni er?

Har ni testat att strunta i stolthet, och allt vad det nu
heter, och bara be om ursäkt och säga att allt var
ert fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite får du skylla dig själv när du visar din riktiga identitet... en sann busringare gömmer sig bakom telefonen... Busringa var fy jävla kul när man var 15... minns det som igår 🙂


   
SvaraCitera