Aviseringar
Rensa alla

Mår väldigt dåligt, ÅNGEST.. behöver verkligen hjälp..!


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hon är hans ex av en anledning. Om de inte blivit tillsammans igen tidigare, finns det inget som säger att de blir det igen bara för att du kommit in i bilden, speciellt inte då.

Här har du rätt, men dom brukade göra slut, och bli tillsammans igen osv. de är just därför jag är osäker..

timeisrunningout:

för ingen mår bra av att vara med någon som försöker kontrollera och manipulera. Sätt dig själv i hans situation och tänk hur du hade mått om du var han och någon pressade dig som du har försökt pressa honom.

Vad ska ja göra nu...? vad kan jag ens säga till honom?
Hur ska ja få honom och må bra, så han inte sticker... :/


   
SvaraCitera
time
 time

Natalie123:

Vad ska ja göra nu...? vad kan jag ens säga till honom?

Sluta spela spel. Var ärlig mot honom om hur du känner, sluta växla i ditt beteende (dvs gå från varm till kall till varm igen) och försök inte få honom att sluta prata med sitt ex så ska det nog gå bra om intresset från hans sida inte svalnat helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

luta spela spel. Var ärlig mot honom om hur du känner, sluta växla i ditt beteende (dvs gå från varm till kall till varm igen) och försök inte få honom att sluta prata med sitt ex så ska det nog gå bra om intresset från hans sida inte svalnat helt.

Jag tror han vet att jag älskar honom, han sa till mig innan vi bråkar, att han borde backat från henne, men ja sa till honom snacka inte med mig mer..

Alltså, jag hörde de från nåra tjejer att han kysste sitt ex, men han sa att det var en puss, så hans status var om det här ämnet.. tror inte han har tappat alla känslor så snabbt?.. Ska försöka snacka med honom :/ ..
Tack för ditt hjälp..


   
SvaraCitera

Hahaha, jag förstår nada.

Råd: ...Näe jag vet inte, detta var för luddigt.


   
SvaraCitera

Natalie123:

Så ja sa till honom att ange henne som syster på facebook

om min pojkvän seriöst hade bett mig lägga till mitt ex som "bror" på facebook hade jag slagit till honom och kallat honom retarderad[tard]


   
SvaraCitera

sen kan jag ju hålla med om att det är stört ifall din pojkvän kysser sitt ex och tycker att det är ok om ni ej kommit överens om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om min pojkvän seriöst hade bett mig lägga till mitt ex som "bror" på facebook hade jag slagit till honom och kallat honom retarderad

Nää... de inget konstigt alls?

Blivande_japan:

sen kan jag ju hålla med om att det är stört ifall din pojkvän kysser sitt ex och tycker att det är ok om ni ej kommit överens om det.

Hörde att det var kyss, han säger att det är puss på kinden!
Vet knappt vem ja ska tro på?.. menmen..
säg inte att ja måste tro på honom, för den där tjejen som sa till mig, skulle aldrig ljuga för mig om sånt..


   
SvaraCitera

Natalie123:

Nää... de inget konstigt alls?

jo, det är sjukt, sjukt konstigt/omoget.

Natalie123:

Hörde att det var kyss, han säger att det är puss på kinden!
Vet knappt vem ja ska tro på?.. menmen..
säg inte att ja måste tro på honom, för den där tjejen som sa till mig, skulle aldrig ljuga för mig om sånt..

jag tänker inte säga någonting, jag känner varken din pojkvän eller din kompis, men känns ju rätt ovärt att vara tillsammans med någon man inte alls litar på iofs.


   
SvaraCitera