Aviseringar
Rensa alla

marielle hagblad jömför mig me ganon o muppen


Ämnesstartare

Image
blev helt whaaaaaat?? har typ aldrig fejkat något ja skrivit, allt e sant o seriöst
sen så säger hon att ja e anonym ( nää har faktist typ 38 umare!!!! på fb o kanske 5 f.d umare o har träffat m¨nga umare!!) att ja e weird (nä?)

och vem e de btw?? vf e hon storbloggare ens. typ den mest ointressanta bloggen so finns. slår t.om kissis


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vill också få komplimanger[sad]


   
SvaraCitera
Tyrael

Inte nog med att du skapar en tråd om det, du blev så sårad att du måste hitta på en comeback mot henne och skriva att hennes blogg är ointressant.

TROLLOLOLOLOLOLOL, U MAD BAD BRO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

och vem e de btw?? vf e hon storbloggare ens. typ den mest ointressanta bloggen so finns. slår t.om kissis

HUR VÅGAR HON KALLA KAKA FÖR TROLL?! [mad]
Alla vet ju att hon bara är missförstådd [love].

Och varför just kusinsex? Känns som om marielle har någonting hon vill berätta för oss [mad].


   
SvaraCitera

Är inte heller ett Mariellefan. Hon är trist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Inte nog med att du skapar en tråd om det, du blev så sårad att du måste hitta på en comeback mot henne och skriva att hennes blogg är ointressant.

gillar hur seriöst du tar det[love] förväntar mig såna här svar när jag skapar såna trådar, men ingen nappar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Och varför just kusinsex? Känns som om marielle har någonting hon vill berätta för oss

hon kanshe gilalr sånt vem vet[shake]


   
SvaraCitera
Tyrael

anton96xo:

gillar hur seriöst du tar det[love] förväntar mig såna här svar när jag skapar såna trådar, men ingen nappar [sad]

Du trollar alltså om att du trollar? Vilken paradox det blev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf e ine jag med på känt ttroll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte om det är henne jag hatar :-k Men om hon sagt att det är viktigt för henne att ha en högt utbildad partner så hatar jag henne, för den jäveln som skrev det vägrade svara på ett av mina enda seriösa inlägg :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men om hon sagt att det är viktigt för henne att ha en högt utbildad partner så hatar jag henne, för den jäveln som skrev det vägrade svara på ett av mina enda seriösa inlägg :@

Det var hon som skapade den tråden minns jag!
(mitt minne får plats med en massa umrelaterat men ej skolrelaterat så jag passar nog inte in i hennes mall :(:()

ont dåligt att ej ta reda på att typ alla vet vad både ganon och kaka heter, vissa vet vad muppen heter också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade velat bli omnämnd
fast ändå inte

Angelize:

vrf e ine jag med på känt ttroll

håller med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick inte ens vara med [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad är fan en KILF.


   
SvaraCitera

Pokerface:

KILF.

Vad står K:et för?


   
SvaraCitera