Aviseringar
Rensa alla

Marilyn Manson till Sverige!


Ämnesstartare

Image
I globen spelar han 9/11 och någon dag innan på Malmö Arena, vilka ska dit? [cool]

För dom som var på hans förra stora gig i Sverige (Hovet 2007) så var det extremt bra, och förhoppningsvis är han till och med bättre den här gången eftersom det är en större och bättre scen.


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

Vill dit! 🙁 (Globen och/eller Malmö?) (Du röstade på detta alternativ)

Men vetefan. Såg honom på scandinavium under eat me, drink me-turnén. Tyckte att han var sådär då, 3/5, inte mer (fast alla recensenter gav honom fyror då). Beror helt på mitt cashflow ska sägas.
Just nu håller jag mer tummarna för att Rammstein väljer Sverige som skandinaviestopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vill inte... (Du röstade på detta alternativ)

Han suger ju nu för tiden..[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vill inte... (Du röstade på detta alternativ)

neverrrrr


   
SvaraCitera

McLuver:

Vill inte... (Du röstade på detta alternativ)

för arg musik [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

För dom som var på hans förra stora gig i Sverige (Hovet 2007) så var det extremt bra, och förhoppningsvis är han till och med bättre den här gången eftersom det är en större och bättre scen.

Var han inte värdelös på Metalrock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fullochglad:

Var han inte värdelös på Metalrock?

*Metaltown, jo där sög han rätt rejält har jag hört. Fast det var ett litet gig som han bara körde några låtar på + så verkade han vara sur och otaggad + själva arenan och ljudet sög apballe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

*Metaltown

Jo de jag menade,=)

McLuver:

jo där sög han rätt rejält har jag hört. Fast det var ett litet gig som han bara körde några låtar på + så verkade han vara sur och otaggad + själva arenan och ljudet sög apballe.

och full.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ska kanske dit (Globen och/eller Malmö?) (Du röstade på detta alternativ)

Vill, får se om pengarna räcker till. Såg ju han på Hovet, det var asgrymt! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Såg ju han på Hovet, det var asgrymt!

Ja, det var fantastiskt [love]

Hoppas bara dom har ett bättre förband den här gången, liksom en fet hårig norsk gubbe som drar referenser till saltkråkan är bara... roligt... [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hoppas bara dom har ett bättre förband den här gången, liksom en fet hårig norsk gubbe som drar referenser till saltkråkan är bara... roligt... [tard]

Turbonegro är iofs bra. Inte så jävla tunga live, och märkligt att ha innan Manson, då de är så olika. Men inte reta hank von helvede nu :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ska dit! (Globen och/eller Malmö?) (Du röstade på detta alternativ)

Spelningen i hovet var så bra [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vill inte... (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vill inte... (Du röstade på detta alternativ)

Haha fjortisrockarn...? Nej aldrig.


   
SvaraCitera

McLuver:

Vill inte... (Du röstade på detta alternativ)

Inte min stil.

McLuver:

I globen spelar han 9/11

Valt det datumet med flit, mån tro?


   
SvaraCitera