Aviseringar
Rensa alla

markera ord i personligt brev


Ämnesstartare

tänker som så att normalt har arbetsgivaren rätt många personliga brev att läsa, så tänker att om man exempelvis fetmarkerar vissa ord så kommer de sticka ut och den som läser brevet kommer lägga mer märke till dem. dock kan det se rätt fult ut, och typ som att resten av texten bara är ordbajseri eller något.. jag vet inte, vad tror ni?


   
Citera
Draug

Blivande_japan: dålig idé

tror det blir ordbajs.


   
SvaraCitera

jag tror det är bra och sparar tid. så länge man är konsekvent och konservativ med användandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
jag tror det är bra och sparar tid. så länge man är konsekvent och konservativ med användandet.

hur menar du med att man är konservativ med det?


   
SvaraCitera

Blivande_japan: osäker/retardknappen


   
SvaraCitera

Blivande_japan: hur menar du med att man är konservativ med det?

efetstilar saker som inte är viktiga för att det är snyggt osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

efetstilar saker som inte är viktiga för att det är snyggt osv

aha!


   
SvaraCitera

Om det inte vore så att man kan skriva vadsomhelst där.. Går ju inte dementera direkt. Framstår nog bara pretto skulle jag tippa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Om det inte vore så att man kan skriva vadsomhelst där.. Går ju inte dementera direkt. Framstår nog bara pretto skulle jag tippa!

ah kanske. tror jag skiter i det


   
SvaraCitera

mm fuck that shit! Rodnar


   
SvaraCitera

tevepro:
jag tror det är bra och sparar tid. så länge man är konsekvent och konservativ med användandet.

+1


   
SvaraCitera

nää. använd hellre snyggt teckensnitt, lägg ner tid på en snygg layout, kursivera något ord men tycker ej det blir snyggt med fetstil. vad är så viktigt att man vill göra det fett?


   
SvaraCitera

tror honolulu slog huvudet på spiken


   
SvaraCitera

ps fetstil funkar bra på skärm, kursivering funkar bra på papper.


   
SvaraCitera