Aviseringar
Rensa alla

Markering låst i Word


Ämnesstartare

På just ett speciellt dokument i Word kan jag ej ändra det jag skrivit, kan inte skriva någon bokstav ens eller ta bort något jag skrivit. Längst ner står det "Den här ändringen tillåts inte eftersom markering är låst"

Hur låser man upp den då? Jag har inte låst den på något sätt.. O.o

Och det går inte kopiera heller. Och jag kan verkligen inte skriva om allt, det är skitmycket text. Och jag måste ändra, ja. Skriver upp viktiga saker i det dokumentet ffs.


   
Citera
Ämnesstartare

kan du skriva något alls?
Isf så borde du avinstallera word och installera t.ex.openiffice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vänta på fler svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

kan du skriva något alls?
Isf så borde du avinstallera word och installera t.ex.openiffice

Nej, inte på det dokumentet iaf.. På det kan jag ej ändra något ö.h.t.
Fast ska testa ett annat nu.

Nej, går ej i något Word-dokument jag har. Men alltså, det har kommit upp en ruta varje gång jag startat Word om att det finns nån ny version, men jag har ignorerat den då man måste ha serienummer och jag har ingen aning om vart det är nånstans. [sad] Men dumt att de gör så att man inte kan ändra eller något i dokumenten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Nej, går ej i något Word-dokument jag har. Men alltså, det har kommit upp en ruta varje gång jag startat Word om att det finns nån ny version, men jag har ignorerat den då man måste ha serienummer och jag har ingen aning om vart det är nånstans.

Det är inte så att du har en trial som gått ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är inte så att du har en trial som gått ut?

Jag vet inte..? Fick med det på datan, har haft den i typ en månad. Hur kan man kolla det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Jag vet inte..? Fick med det på datan, har haft den i typ en månad. Hur kan man kolla det då?

Då stämmer nog det jag sa, installera openoffice.org, nej skriva in det på google får du allt göra själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Då stämmer nog det jag sa, installera openoffice.org, nej skriva in det på google får du allt göra själv.

Okej, men de gamla dokumenten försvinner väl inte då va? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Okej, men de gamla dokumenten försvinner väl inte då va? [sad]

inte om du sparar det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera