Aviseringar
Rensa alla

Markeringspennor is pure evil.


Ämnesstartare

Jag skrev en sak med markeringspenna på handen igår natt och vaknade upp med det i ansiktet i dag. Det värgrar att försvinna och jag ska bort i kväll [chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter

De luktar gott också.


   
SvaraCitera

lulz

har du prövat med citron leler diskmedel, tvättmedel va som helst?


   
SvaraCitera

värre med spritpenna ;(


   
SvaraCitera

Jag fick grog över hela kroppen/golvet en gång när den ramlade ner ifrån bokhyllan, det går inte få bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Jag fick grog över hela kroppen/golvet en gång när den ramlade ner ifrån bokhyllan, det går inte få bort.

Vad är grog? [surprised]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

värre med spritpenna ;(

Det går bort med vilken alkohol som helst, typ t-röd.
(förmodligen gör markeringspennor det också)


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Jag skrev en sak med markeringspenna på handen igår natt och vaknade upp med det i ansiktet i dag. Det värgrar att försvinna och jag ska bort i kväll

Hänt mig oxå [sad]


   
SvaraCitera

Äsh kuk skitsamma


   
SvaraCitera

Jag älskar markeringspennor.


   
SvaraCitera

väteperoxid är det ända rätta.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Testat diskmedel? Isåfall ta det, om du inte har nått starkare och gnugga bort lite skinn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som är jobbigt med markeringspennor är att det känns som att man gör något nyttigt när man markerar. Det slutar alltid med att man markerar...typ allt.[shake]


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Vad är grog? [surprised]

http://www.grog-ink.com/products.asp

GROG ink is the most buff proof ink you can find right now on the market. It resists several kind of different chemical agents, without even fading from his 'total black' looking. Atmospherical events won't worry you any more, when you have to think about ink durability under sun, rain, and others.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera