Aviseringar
Rensa alla

Marmelad-bacon-sirap.


Ämnesstartare

Känner mig helt apatisk, och finner inte orken till att göra någonting alls.
Det jag egentligen borde göra är att gå i väg och ta ett pass på gymmet, men hur ska jag finna ork till det, när jag är förslappad på detta vis?

Rumblerackaboomboom >_<


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sitter i exakt samma båt. Bara att ta tag i det och göra't. Fast jag gör det en annan dag. Håller på och dygnar. Är säkert dåligt att pressa när man inte sovit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Sitter i exakt samma båt. Bara att ta tag i det och göra't. Fast jag gör det en annan dag. Håller på och dygnar. Är säkert dåligt att pressa när man inte sovit.

Ne, man blir piggare när man gymmat!!!
Önskar jag dygnat med, då kunde jag sovit nu istället [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja det är väll bara att sätta på sig skorna och kläderna och gå ut genom dörren och gå till gymmet, sedan har man inte så mycket val, och det först nämnda är väll inte direkt jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Ne, man blir piggare när man gymmat!!!

Så klart. Menade bara att det nog inte är bra för kroppen att överanstränga sig om man inte sovit något alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tja det är väll bara att sätta på sig skorna och kläderna och gå ut genom dörren och gå till gymmet, sedan har man inte så mycket val, och det först nämnda är väll inte direkt jobbigt

Jo, men då ska man orka resa sig ur stolen till att börja med [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Jo, men då ska man orka resa sig ur stolen till att börja med [cry]

vadå är du handikappad? nej juste [crazy] logga ut nu hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde bli träningscoach ha ha.. men om du inte går nu så kommer du inte gå. och då får du inte uppleva fantastisk träning och den sköna känslan efteråt mer än att bara ha degat och blivit deppig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vadå är du handikappad? nej juste logga ut nu hejdå

Inte handikappad, bara lat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

borde bli träningscoach ha ha.. men om du inte går nu så kommer du inte gå. och då får du inte uppleva fantastisk träning och den sköna känslan efteråt mer än att bara ha degat och blivit deppig.

Sant.
Kan inte du bli min coach? Behöver någon som säger åt mig att gå, orkar aldrig annars xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Inte handikappad, bara lat.

du är inte så lat att du inte kan resa dig upp och ta på dig kläder och skor, det du är lat inför är hela engagemanget. tvinga dig dit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du är inte så lat att du inte kan resa dig upp och ta på dig kläder och skor, det du är lat inför är hela engagemanget. tvinga dig dit!

Rätt igen.
Men nice, du blir min coach då? [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Kan inte du bli min coach? Behöver någon som säger åt mig att gå, orkar aldrig annars xD

aaa visst GÅ NU DÅÅÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa visst GÅ NU DÅÅÅ

Omw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Omw.

bra [smile] jag orkar inte ens bädda sängen


   
SvaraCitera