Aviseringar
Rensa alla

Marsvin :]


Ämnesstartare

Mitt marsvin, på 15 veckor, darrar när jag klappar honom. Inte lix jätte mycket, men ett svagt darrande. jag vet inte riktigt om han gillar det eller inte, men han pratar liksom med mig och ser avslappnad ut.
Är darrandet bra eller dåligt? ;/


   
Citera

hejjagheterbengt:

men han pratar liksom med mig och ser avslappnad ut.

[shake]


   
SvaraCitera

Är nog normalt [crazy] Folk brukar darra när jag rör vid dem också, men de säger bara samma sak hela tiden, blir inte så mycket pratande du nämnde. "hjälp, sluta" är väl det vanligaste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Är nog normalt [crazy] Folk brukar darra när jag rör vid dem också, men de säger bara samma sak hela tiden, blir inte så mycket pratande du nämnde. "hjälp, sluta" är väl det vanligaste

Ser inget onormalt med det där [rolleyes]


   
SvaraCitera

Kurrar han samtidigt? I sådana fall "spinner" han mest troligt, med samma betydelse som när en katt spinner alltså.

Är det en skinny så är det fullt normalt då de alltid darrar vid beröring.


   
SvaraCitera

hejjagheterbengt:

Mitt marsvin, på 15 veckor, darrar när jag klappar honom. Inte lix jätte mycket, men ett svagt darrande. jag vet inte riktigt om han gillar det eller inte, men han pratar liksom med mig och ser avslappnad ut.
Är darrandet bra eller dåligt? ;/

Kanske är den helt enkelt liten och rädd. Har du vant den vid sin bur och miljön ordentligt? Den fryser itne elelr så?


   
SvaraCitera

Tror att den får bra vibrationer


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera