Aviseringar
Rensa alla

Mary & Max


Ämnesstartare

Såg Mary & Max förra helgen och blev totalt förälskad i filmen. Mycket fin.
Vad tycker ni? Fann ni något konstigt med den? Något fint? Något intressant? Något förvirrande? Något träffande?

Image


   
Citera

Mm den var väldans bra. [smile]
Alltid trevlig med intressant verklighetsbaserade livshistorier. Och att den sedan är leranimerad gav många plus.


   
SvaraCitera

Sett "Den där Mary" [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sett "Den där Mary" [cute]

Det var inte det jag frågade [no-no]

Myksa:

Och att den sedan är leranimerad gav många plus.

Innan var jag skeptisk till detta (tänkte mig något i stil med Pingu), men det var faktiskt riktigt bra gjort. Jag tänkte inte ens på att den var leranimerad, eller animerad överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Innan var jag skeptisk till detta (tänkte mig något i stil med Pingu), men det var faktiskt riktigt bra gjort. Jag tänkte inte ens på att den var leranimerad, eller animerad överhuvudtaget.

Men kolla in de leranimerade av Aardman, de är fantastiska allihopa. Tycker lera är mycket skojigare än datoranimerat och i vissa fall bättre än verkligt också.
Roligt med Aardman är att de kan göra mycket snyggare än vad de gör men då tycker det att animationerna förlorar stilen. Man ser lite fingeravtryck och sådant ibland, men de vill ha det så. [smile]


   
SvaraCitera

HAHAHAHA TITTAR PÅ DEN NU! OMG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

HAHAHAHA TITTAR PÅ DEN NU! OMG

[rolleyes]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

[rolleyes]

Fast den blev lite sorglig nu.


   
SvaraCitera

Såg den om natten när um var nere.
Älskade hans sinne för detaljer i det första brevet, samt hans trogna toffsboll. [love]


   
SvaraCitera

isola:

Sett "Den där Mary" [cute]

[love][cute]


   
SvaraCitera