Aviseringar
Rensa alla

Massage


Ämnesstartare

I den här tråden tycker jag vi kan diskutera allt som rör ämnet massage. Är ni bra på det? Gillar ni att ge massage? Gillar ni att få massage? Vilken sorts massage är skönast? Lite exempel, berätta gärna något annat ni kommer på! 🙂 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

W.W : Är ni bra på det?

Enligt mig själv masserar jag hellre än bra. Men de jag masserat har aldrig klagat, snarare tvärtom.

W.W : Gillar ni att få massage?

Ja, visst gör jag det.

W.W : Vilken sorts massage är skönast?

Jag gillar att ge snygga tjejer fotmassage Rodnar Och att ge rygg- och axelmassage.När det kommer till min egen kropp, gillar jag att få rygg- och axelmassage. Hårmassage, och ansiktsmassage är himla najs,


   
SvaraCitera

VILL HA MASSAGE NU JU Gråter jag gillar all massage, alltid, bara det inte är för hårt eller kittlas... 
mina vänner är helt säkra på att jag var en katt i mitt tidigare liv, kan vara skit arg, men så fort den personen jag är arg på strycker mig över håret/ryggen/armen whatever så faller jag ihop och börjar spinna Rodnar (vissa tkr att det låter som organsm ljud, kommenterar ej detta påstående)  


   
SvaraCitera

Tjohej: Och att ge rygg- och axelmassage.

komsi komsi RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

komsi komsi RodnarHjärta

Jag kommer direkt! GladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
VILL HA MASSAGE NU JU Gråter jag gillar all massage, alltid, bara det inte är för hårt eller kittlas... 
mina vänner är helt säkra på att jag var en katt i mitt tidigare liv, kan vara skit arg, men så fort den personen jag är arg på strycker mig över håret/ryggen/armen whatever så faller jag ihop och börjar spinna Rodnar (vissa tkr att det låter som organsm ljud, kommenterar ej detta påstående)  

Gulligt! :3


   
SvaraCitera

Tjohej:

Jag kommer direkt! GladHjärta

jaaaaaaaaa Mycket gladMycket gladMycket glad 

Tjohej:

Gulligt! :3

tkr inte de som råkar smeka mig på armen Rodnar klingar mig fast vid dem resten av dan och blir sur när de slutar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min massage leder ba till blåmärken och svullnader. men tycker om att få massage av såna som kan mmmmmm


   
SvaraCitera

bahnhof: min massage leder ba till blåmärken och svullnader.

Shockerad  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Enligt mig själv masserar jag hellre än bra. Men de jag masserat har aldrig klagat, snarare tvärtom.

Nice 🙂

Tjohej: Jag gillar att ge snygga tjejer fotmassage  Och att ge rygg- och axelmassage.När det kommer till min egen kropp, gillar jag att få rygg- och axelmassage. Hårmassage, och ansiktsmassage är himla najs,

Hårmassage är nice!

shatter:
VILL HA MASSAGE NU JU Gråter jag gillar all massage, alltid, bara det inte är för hårt eller kittlas... 
mina vänner är helt säkra på att jag var en katt i mitt tidigare liv, kan vara skit arg, men så fort den personen jag är arg på strycker mig över håret/ryggen/armen whatever så faller jag ihop och börjar spinna Rodnar (vissa tkr att det låter som organsm ljud, kommenterar ej detta påstående)  

Vill också ha massage! Blir bara att jag alltid ger 🙁

bahnhof:
min massage leder ba till blåmärken och svullnader. men tycker om att få massage av såna som kan mmmmmm

Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marsvins massage 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

Shockerad  

W.W :
Shockerad

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
marsvins massage 

Brukar du massera ditt marsvin eller tvärtom? Kan tro att Marvin är en riktig rackare på massage! 


   
SvaraCitera

W.W : Vill också ha massage! Blir bara att jag alltid ger 🙁

Ställer mig snällt i kö Rodnar kanske masserar dig om du masserar mig i några timmar Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

Ställer mig snällt i kö Rodnar kanske masserar dig om du masserar mig i några timmar Söt

Antar att man får ge för att få Galen Får hoppas händerna orkar några timmar! xD 


   
SvaraCitera